Race kommande helg!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Vilken dag har ni rejs nu i helgen på gelleråsen?
Vilka ska dit? Vilka tider gäller!
Är sugen på att åka dit o kika lite! Vilka vill dela bil : )?
 
Då kanske vi kan åka tillsammans! Det vore perfekt!

Det låter bra :tummenupp

Ska kolla om jag får bytlåna storebrorsans RS mot min Tjackpundarbuss den dagen och om jag får låna lillebrors GPS för alla satans fartkameror !!
(även om jag numera kan nästan alla utantill) :cool:





EDIT: GPS:en är fixad, men bilen kunde jag bara låna om jag hämtar den i Umeå :näsblod
 
Last edited:
Det låter bra :tummenupp

Ska kolla om jag får bytlåna storebrorsans RS mot min Tjackpundarbuss den dagen och om jag får låna lillebrors GPS för alla satans fartkameror !!
(även om jag numera kan nästan alla utantill) :cool:

hehe, Ja onödigt med extra böter : (
Men då bokar vi söndag! (iaf till 80% säkert)
 
Lycka till allihopa nu i helgen och speciellt Dawan som gör en snabb comeback efter sin tråkiga handskada. Visa nu alla Uppsala regerar på banorna!
 
Ja happ...
Denna gång såg alla förutsättningar rätt ut så att även jag skulle kunna åka, har nästan lovat Petter att jag ska komma....

MEN:mad:

Självklart så MÅSTE jag åka ner till skåne redan på söndagen för att vi ska få ihop det i mitt späckade arbetsschema! Det händer 1-2 ggr per år, och naturligtvis just nu! :huvet


Så lycka till Petter, Dawan och ni andra! Jag är med själsligen iallafall!:yoparty
 
Kommer nog förbi..

Funderar på att ramla in på racet på söndag..
Skulle till Ringen på ön.. Men fick inte de biljetterna hem som man ville..:huvet

Kommer jag dit, så kommer man förbi "tältet"..:tummenupp
 
Fan då måste man ju fixa med sig egna burgare ; )
Ska bli kul o komma förbi o kika! Vad kostar det/tar dom inträde?
 
Nu är bil och GPS äntligen fixat för imorgon. :hoppa

Det finns 2-3 platser kvar i bilen (baksätet på en Volvo S70)
Ring om du vill åka med:tummenupp
0704-712250

Avresa Uppsala kl. 09.00
Hemkomst ca 21-22.00


Roliga nyheter !!
Jesper och Mats har båda slagit nya personbästa idag på kvalet :hoppa :hoppa
och Dawan har en riktigt bra tid med tanke på hans tråkiga handskada.

Kreuger har inte helt oväntat Pole i R1000 klassen :tummenupp

Det ska bli jäkligt kul att se racen imorgon :Rockbanan
 
Last edited:
Roliga nyheter !!
Jesper och Mats har båda slagit nya personbästa idag på kvalet :hoppa :hoppa
och Dawan har en riktigt bra tid med tanke på hans tråkiga handskada.

Kreuger har inte helt oväntat Pole i R1000 klassen :tummenupp
Jättekul att höra!!
Heja fram dem ordentligt från alla oss som inte har möjlighet att åka med!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top