race i linköping...

Baardh

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2004
Hoj
ZX7R-TIC
Tänkte bara höra om det är några intresserade av att köra lite race vid köpetorp rakan imorgon kväll/natt?? sist jag var där så fick jag inte köra mot några bilar, dom sa att hojar bara fick köra mot varann... jag tänkte att vi kunde träffas någonstans och komma i "samlad trupp"..

//zx7r_rider

zx7r_rider skrev:
Tänkte bara höra om det är några intresserade av att köra lite race vid köpetorp rakan imorgon kväll/natt?? sist jag var där så fick jag inte köra mot några bilar, dom sa att hojar bara fick köra mot varann... jag tänkte att vi kunde träffas någonstans och komma i "samlad trupp"..

//zx7r_rider

Köpetorp rakan??? var e den??

är det inte fler runt linköping som är intresserade av att smiska ur hojen en lördagkväll??

//zx7r_rider

tänkte att vi kunde samlas vid macken i braskensbro runt 22.30! är det någon som är på?

//zx7r_rider

Jag skulle ev. kunna dyka upp om vi blir ett gäng. Ska kolla med två polare som antagligen kan vara sugna med...

är det några som kommer till braskensbro vid 22.15-22.30?? måste ju visa bilarna att det bara ska vara 2 hjul på fordonet!!

//zx7r_rider

zx7r skulle va kul å se skillnaden på en zx7r och en zxr750 :) tyvärr bor ja utanför norrköping å inget trevligt å åka hem i mörkret... menmen vart är det i lkpg?

Vi kommer tre stycken som jag skrev igår... Jag jobbar till 22 så de andra kommer och hämtar upp mig då sen åker vi ut till braskens. Ska försöka vara där till 22:30. PM:a ditt nummer till mig om vi inte hinner fram i tid.

zx7r_rider skrev:
är det några som kommer till braskensbro vid 22.15-22.30?? måste ju visa bilarna att det bara ska vara 2 hjul på fordonet!!

//zx7r_rider
Jag ska försöka komma och ta med mig Zormin och kanske några till. Men jag race:ar inte, kommer dit för ren posering :hihi

så 22:15 vid McD braskens alltså?

Peace!
/RuffRyder (röd/svart/vit CBR600F)

zx7r_rider skrev:

//zx7r_rider

Fan jag vill oxo komma men jag måste jobba :( Ska försöka få ledigt :tomten

Santo skrev:
Ja på BK. Ska du ut ikväll oxo? :fyllisar

Alla med SH.com tröja på sig får gratisbärs!! :fyllisar :fyllisar
Japp.. de blir sprit ikväll.. Vet inte om d blir sh tröja tyvärr.. Blev de långsväng igår då?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa