Race House 20/2 kl 15.00-18.00

Jaha då skulle man impa på publiken igen då, en riktigt fet highsider ut ur hårnålen, jag flög som en örn över styret landade på hjälmen och kasade på ryggan en bra bit, oturligt nog slog jag sönder tankästet med insidan av mitt knä.

Tydligen ska MM göra ont i hela kroppen, blir nog kryckor i morgon, tur att man har ryggskydd.

/B.Låslagen

McRae skrev:
Var kul o köra! Men jobbigt! Skakar som en jävla pundare i armarna idag! :hihi
Tigerbalsam och ett hårt bandage på vänster knä idag, oturligt nog fick jag en smäll på sidan knäskålen där det inte finns ett hårt skydd, hela bakramen blev lite sned, snart syns inte MM pga silvertape.

:gnissla

GSXR1100R skrev:
Tigerbalsam och ett hårt bandage på vänster knä idag, oturligt nog fick jag en smäll på sidan knäskålen där det inte finns ett hårt skydd, hela bakramen blev lite sned, snart syns inte MM pga silvertape.

:gnissla
Hela tanken/plasten var ju lös på din..
Enda som höll kvar dig var bensinslangen :D

McRae skrev:
Hela tanken/plasten var ju lös på din..
Enda som höll kvar dig var bensinslangen :D
Jag tror att jag laddade för mycket i utgången av hårnålen, hojen vobblade till och sedan slänges jag upp i lyften, huvudsaken va att jag tog mig förbi Kung Otto.

Kedjan skar och rensade alla kuggarna på framdrevet.

:tungan

GSXR1100R skrev:
Jag tror att jag laddade för mycket i utgången av hårnålen, hojen vobblade till och sedan slänges jag upp i lyften, huvudsaken va att jag tog mig förbi Kung Otto.

Kedjan skar och rensade alla kuggarna på framdrevet.

:tungan

Det låter inte kul! jag såg bara när du krälade om kring banan så jag trodde inte det var så allvarligt.
Jag fick också en smäll i knäväcket förra veckan och jag har fortfarande problem att gå ibland så du kommer nog också känna av ditt ett tag om det var en kraftig smäll! :död

Meli skrev:
Det låter inte kul! jag såg bara när du krälade om kring banan så jag trodde inte det var så allvarligt.
Jag fick också en smäll i knäväcket förra veckan och jag har fortfarande problem att gå ibland så du kommer nog också känna av ditt ett tag om det var en kraftig smäll! :död
Jag kan gå sakta utan kryckor om jag inte böjer på benet, ser ut som man är stelbensopererad och har skitit i brallorna.

Detta tar nog ett par veckor att läka :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jag kan gå sakta utan kryckor om jag inte böjer på benet, ser ut som man är stelbensopererad och har skitit i brallorna.

Ganska surt... Du får kasta i dig en ask med smärtstillande innan nästan träning!

Meli skrev:
Ganska surt... Du får kasta i dig en ask med smärtstillande innan nästan träning!
Nej då blir jag hög som ett hus och börjar köra ikapp med er istället (läs klota), jag måste spara på kroppen för snart börjar Road Racing pau rikk tigt.

GSXR1100R skrev:
Nej då blir jag hög som ett hus och börjar köra ikapp med er istället (läs klota), jag måste spara på kroppen för snart börjar Road Racing pau rikk tigt.

hehe ja kanske det... Vilken klass ska du köra i denna säsongen?

GSXR1100R skrev:

Ja såg inte klotningen,de enda jag såg va en tyst o spak slagen hjälte,vilket inte e likt dig.
de kostar att köra om mig.Tejpa benet me silvertejp om du har not kvar
Hoppas att du snart e tillbaka.

Kung Otto skrev:
Ja såg inte klotningen,de enda jag såg va en tyst o spak slagen hjälte,vilket inte e likt dig.
de kostar att köra om mig.Tejpa benet me silvertejp om du har not kvar
Hoppas att du snart e tillbaka.
Jag kommer in på söndag och kollar iaf, tror inte jag kan köra på ett tag :gnissla

GSXR1100R skrev:
Jag kommer in på söndag och kollar iaf, tror inte jag kan köra på ett tag :gnissla

Jag fick annars precis en snilleblixt! Du kan köpa en R1 kopia som var på banan i söndags! På dem kan man ju nästan sitta med raka ben. Typ som en glidare fast med benen bakåt :pannkyss ibland förvånar jag mig själv

Meli skrev:
Jag fick annars precis en snilleblixt! Du kan köpa en R1 kopia som var på banan i söndags! På dem kan man ju nästan sitta med raka ben. Typ som en glidare fast med benen bakåt :pannkyss ibland förvånar jag mig själv
Grrr sluta att mobba mig :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...