Nytt Race/Gat-system KTM
Tjena...
Jag håller på att i samarbete med en ljuddämpssvetsare ta fram ett nytt system till KTM. Specialtunat för Supermotard.
Första omgången kommer att tillverkas till 625.
Bänkningar börjar senare i veckan eller under nästa vecka.
Inox fram och Bos kolfiber dämpare, dB-eater kommer att medfölja.
Ska laborera lite men som det verkar kommer jag att ta med två koningar, en efter framrören går ihop och ytterligare en innan ljuddämparen.
Finns intresse så kommer vi till att börja med göra en liten serie som kommer att finnas till försäljning under december som det ser ut...
Bilder och bänknings-kurvor kommer.
Tror att det med minimal modifiering passar t 640´n också... Ska kolla upp det...
Mycket snyggt och exklusivt...
Hör dock av er om ni är intresserade för tillverkningskapaciteten kommer inte att vara så hög. Eventuellt tillkommer fler modeller framåt vintern/våren. Husa, Husky osv...
Ev, titan också...
Daniel...
ps, mycket smidigt med dB-eatern som ger dig två system i ett ,ds
Tjena...
Jag håller på att i samarbete med en ljuddämpssvetsare ta fram ett nytt system till KTM. Specialtunat för Supermotard.
Första omgången kommer att tillverkas till 625.
Bänkningar börjar senare i veckan eller under nästa vecka.
Inox fram och Bos kolfiber dämpare, dB-eater kommer att medfölja.
Ska laborera lite men som det verkar kommer jag att ta med två koningar, en efter framrören går ihop och ytterligare en innan ljuddämparen.
Finns intresse så kommer vi till att börja med göra en liten serie som kommer att finnas till försäljning under december som det ser ut...
Bilder och bänknings-kurvor kommer.
Tror att det med minimal modifiering passar t 640´n också... Ska kolla upp det...
Mycket snyggt och exklusivt...
Hör dock av er om ni är intresserade för tillverkningskapaciteten kommer inte att vara så hög. Eventuellt tillkommer fler modeller framåt vintern/våren. Husa, Husky osv...
Ev, titan också...
Daniel...
ps, mycket smidigt med dB-eatern som ger dig två system i ett ,ds
Last edited: