Race film 400cc med surt slut !

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Ett riktigt roligt, tätt o stenhårt race med ett surt slut för vår kamera pilot :näsblod

[YOUTUBE-ID]jka0M-8bwyU[/YOUTUBE-ID]


Underbart ljud, låter ju som från min gamla zx6 :tungan

Verkar vara nån härlig typ 400cc serie i Australien !?
 
Last edited by a moderator:
Satan, grymt filmat och vilket ljud! Det kunde bara sluta med en... Hardcore!:yoparty
 
grymt bra action, bästa på länge :)
 
sjysst! man kunde nästan se att en krasch skulle komma där i slutet, fan vad han öser på sista krokarna, kameramannen!
 
Underbart ljud, låter ju som från min gamla zx6 :tungan

Verkar vara nån härlig typ 400cc serie i Australien !?

Kan bero på att de antagligen är en zx4. iaf den han kör om som andra är en sån, de har en klass för 400cc down-under verkar riktigt skoj.

går o köra i sv med i sp :tummenupp
 
När jag slutar med Superbike så ska jag sätta ihop en 400cc-cup :D

Det är förbannat kul att köra 400a!
 
Vår kamerapilot verkar kvala bra men ha svårt att hålla ledningen!! Kraschen i förra klippet är han nog lite för het i just ledning igen o lägger på för mkt gas för tidigt, tycker att man hör gasen tydligt precis innan han lägger sig ...

Fanns såklart en start på racet o en part 1 oxå!

http://www.youtube.com/watch?v=2gOtUiXDVJU
 
Last edited:
När jag slutar med Superbike så ska jag sätta ihop en 400cc-cup :D

Det är förbannat kul att köra 400a!

Då vill jag va med å spöa dig! blir spännande -08 med samma material!!!

:rock
 
Racelinjer..

Är någon mer än jag som tycker att det var lite dålig planering av ingången i dom flesta kurvorna?
Speciellt kameramannen verkade ha en väldig förkärlek till att komma in för djupt in och fel ut..:näsblod
Dessutom skulle det inte förvåna mig om det inte var en "kolegas" framdäck som lyfte av våran kameraman, med tanke på allehanda spårval dessa genlemen bjöd på....:D
I övrigt ett jäkligt spännande race må jag säga..:)
 
Är någon mer än jag som tycker att det var lite dålig planering av ingången i dom flesta kurvorna?
Speciellt kameramannen verkade ha en väldig förkärlek till att komma in för djupt in och fel ut..:näsblod
Dessutom skulle det inte förvåna mig om det inte var en "kolegas" framdäck som lyfte av våran kameraman, med tanke på allehanda spårval dessa genlemen bjöd på....:D
I övrigt ett jäkligt spännande race må jag säga..:)


Tror att det är kameran som filmar en bit framför, förstår vad du menar men tror det är kameran. Bränna runt på en 400cc gör man inte om man är en usel posör, snarare entusiast.
 
Är någon mer än jag som tycker att det var lite dålig planering av ingången i dom flesta kurvorna?
Speciellt kameramannen verkade ha en väldig förkärlek till att komma in för djupt in och fel ut..:näsblod
Dessutom skulle det inte förvåna mig om det inte var en "kolegas" framdäck som lyfte av våran kameraman, med tanke på allehanda spårval dessa genlemen bjöd på....:D
I övrigt ett jäkligt spännande race må jag säga..:)

reagerade på precis samma sak
kan ju iofs va ett uppfattningfel av kameran men..

fast så jäkla fel ut vart det ju inte, jämfört med de framför som han tog in på.
 
Gillar snubben på kawan framför kamerakillen som spankar sig själv och lyckas få ut bakhjulet på ställ med 400:an!!!!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top