R600- inte så farligt dyrt/besvärligt

Axxexs skrev:
Dom andra däcken jag körde på i år sålde jag som knappt körda racedäck till glada gatåkare!
Vi körde med rennsport supersoft, soft på ERF:et och trots att vi körde sex timmar plus 30 minuter kval så ser dom rätt ok ut, hey dom är faktiskt till salu om du är spekulant.

:tungan

GSXR1100R skrev:
Vi körde med rennsport supersoft, soft på ERF:et och trots att vi körde sex timmar plus 30 minuter kval så ser dom rätt ok ut, hey dom är faktiskt till salu om du är spekulant.

:tungan

Gasar man inget slits inte däcken som sagt. Gatåkare vill väl inte ens köpa dina plattslitna touringdäck :va :tungan :D

oFFkeFF skrev:
Gasar man inget slits inte däcken som sagt. Gatåkare vill väl inte ens köpa dina plattslitna touringdäck :va :tungan :D
Jaha... men GUL & Boxer gasade iaf, tur att jag kylde ner däcker varannat pass, är du späck-ulant.

Axxexs skrev:
Kanske glömde säga att däcken på min SP...

Avstår från att bemöta ditt inlägg då vi nu är väldigt :felämne . Syftet med tråden, läs första inlägget, var att ge nästa års nya rookierookisar min syn på livet i R600, klassen som så många vill döma ut som däckmonsterklass och utkvalningsklass. Det går, även om man som jag varken har en guldgruva på kolonilotten eller är speciellt snabb förare, att ha väldigt kul i R600.

over and out!

:)

*/ ?>
Back