Hegg
Livsnjutare
Hej , har nyss köpt en r6 , och ska ställa av den inför vintern , nått man ska tänka på ? ska tanken va full / tom ? ska man dränera förgasrna ? ta av batteriet ? osv , tips är välkommet !
Ska även serva den tänkte jag den har gått 3000 mil , nån som vet va man ska göra som kan länka till nån servicebok eller dyl då jag själv inte har nån . Ska man serva den innan man ställer in den eller när man tar ut den ?
Mvh johan
Ska även serva den tänkte jag den har gått 3000 mil , nån som vet va man ska göra som kan länka till nån servicebok eller dyl då jag själv inte har nån . Ska man serva den innan man ställer in den eller när man tar ut den ?
Mvh johan