smiler
Skrapar knän dagligen.....
Finns det nån R6 sida/forum i Sverige???
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:ni kan ju hålla er till Yamaha R? modeller eller nåt sånt
McB skrev:Precis min mening. Att göra ett forum bara för R6-ägare i Sverige skulle bli alldeles för smalt för att vara värt mödan. Bättre i så fall att göra ett engelskspråkigt forum, men då konkurrerar man med R1-forum.com vilket inte lär bli så enkelt.
Nej, en bättre idé tycker jag vore att starta någon typ av klubb eller förening för Sveriges alla ägare av Yamahas R-hojar. På hemsidan ska det givetvis finnas ett forum.
Låter det intressant?
Wiken skrev:Tycker att det låter som en bra ide. Men finns det inte en risk att R1-ägarna blir av stor majoritet och därmed mest R1-snack? För att tanken från början var ju att det skulle bli en R6-sajt.
McB skrev:Precis min mening. Att göra ett forum bara för R6-ägare i Sverige skulle bli alldeles för smalt för att vara värt mödan. Bättre i så fall att göra ett engelskspråkigt forum, men då konkurrerar man med R1-forum.com vilket inte lär bli så enkelt.
Nej, en bättre idé tycker jag vore att starta någon typ av klubb eller förening för Sveriges alla ägare av Yamahas R-hojar. På hemsidan ska det givetvis finnas ett forum.
Låter det intressant?
Vapor skrev:
McB skrev:Vad var bra med den, förutom att den kan fungera som avskräckande exempel när det gäller webdesign?

Vapor skrev:Vad fan vet jag om webbdesign... fick ändå bara vg i kursen. Bidra med något bättre själv så blir alla nöjda![]()
Kyckling skrev:Den här finns ju annars: R6-sida
Finns lite godis där som manualer t.ex
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |