R6:an äntligen hemma!

Vilket majestätiskt arsle! Ser ut som en sportbåt vars akterspegel är fäst under tanken.

Grattis! :tummenupp

fyfan så fet, den där MÅSTE Du bara köra utan nummerplåt. att hänga på nåntingdär får den att se ut som piss =(

hajtand skrev:
2127063 Synd att vädret varit kass hela helgen... mest stått tittat å känt på den under en carport hittils...
Några bandagar skall man kunna hinna med i år! annars syns vi på vägarna :tummenupp
Fifan.... :yoparty :Bugar

hajtand skrev:
2127063 Synd att vädret varit kass hela helgen... mest stått tittat å känt på den under en carport hittils...
Några bandagar skall man kunna hinna med i år! annars syns vi på vägarna :tummenupp

Grattis till en grym hoj :tummenupp
Den e riktigt go, har själv hunnit med 35 mil och jag är grymt nöjd. Sitter nu och spanar efter bandagar som ska passa in med allt jobb.
Jag köpte en skyllthållare på graves motorsport i USA. Dyr frakt och lång leveranstid men resultatet blev ganska bra. Går väll visserligen snickra ihop en själv.

Några bilder på resultatet.

Bifogat

• IMG_7301.JPG
    IMG_7301.JPG
    27.5 KB · Visningar: 353
  • IMG_7307.JPG
    IMG_7307.JPG
    37.4 KB · Visningar: 449
Exakt hur lång tid från det att du fick den levererad tog det innan du plockade av den ohyggligt fula och otympliga regplåtshållar/stänkskärms/blinkershållarmojängen? Som för övrigt verkar vara ditsatt på ett sånt sätt så att nåt annat än att avlägsna den illa kvickt vore fel, rätt tänkt Yamaha!

MVH
Bobby

Grattis... fick min för ca 2 veckor sedan har rullat 40 mil är riktigt nöjd... ska bli kul å se hur den går när den är riktigt inkörd... hur lång leveranstid var det på din ?? jag beställde min i januari och fick den lagom till påskhelgen... Är det min handlare som var dryg eller var det så överallt ??

å va snygg den e :Bugar
måste se den på nära håll

hajtand skrev:

vilket j-vla spjut till arsle, en motgp dämpare & sen ut å gazza :tummenupp

Bifogat

• product_image.php.jpg
    product_image.php.jpg
    53 KB · Visningar: 377
Last edited:
hajtand skrev:
2127063 Naggar av de första 100 milen som går aldelles för snabbt innan man fått tid för sevice :/

Den ser bra ut !!
MVH Dra Åt Helvete MC (Laszlo)

hajtand skrev:
2127063 Naggar av de första 100 milen som går aldelles för snabbt innan man fått tid för sevice :/

Makalöst läcker hoj!

Hur är den vid landsvägskörning?

//F

då var det säkert er vi körde förbi på e6 i norrgående igår (lördag) strax innan landskrona, ni hade hojjen på släp, fet är den iaf! :yoparty

Det borde nästan vara förbjudet med dom där, de är ju så jäkla snygga att folk kör av vägen :tummenupp :tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back