Tre klick vänster.
Hm okej, och sen sitter kablarna på mätarn rätt?
Jag jag tror verkligen inte jag har kopplat fel heller.. Men problemen uppstod ju när jag fortfarande hade det gammla batteriet. Visserligen hade jag kopplat startmotorn fel först. Hade kopplat den långa svart som ska till motorn på minus på batteriet och jordkabeln på startmotorn.
En annan sak var ju att säkringen (20a) "signal" gick när jag kopplade jordkabeln. Sen råkade jag sätta i en (30a) som inte gick, så då pajja väl nåt annat. Men den måste ju va för tuta o blinkers bara?!
Där ser man. Aldrig stött på eller hört talas om det själv.Har fått ett feltillverkat till bil så helt omöjligt är det inte om batteriet är nytt.
Prova nu att mäta mellan - på batteriet och motorn, filma gärna igen.
De gick inte att tyda mätarn lr?
Vad tror ni om att de kommer rök/soppa tillbaka från cyl 3,4?
Vet inte riktigt vad du menar.. tror jag bara har en bara en voltmeter men de hjälper väl inte mkt
Ja, allt stämmer nog dessvärre vad det gäller batteri och uppkoppling.
Bilder Custom Bike Show
När alla bilder till report... |
|
Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam
Nu står det klart att Marc ... |
|
ISR Brakes sålt
För några år sedan bestämde... |
|
Honda laddar fullt på eldrivna fordon
I samband med 2024 års Busi... |
|
Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam
Marc Márquez ersätter Enea ... |
|
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Resultatlista – Custom Bike Show
Custom Bike Show är tveklös... |
|
Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”
Ducati Diavel V4 har utsett... |
|
Nu gäller prövotid för AM-körkortet
En ändring i körkortslagen ... |
|
Custom Bike Show imorgon!
Portarna till campingen är ... |