flugan
Vem vet
Äh, tjöp en Mamba T1 Corse istället. Ännu mera pulver! Det ska vara roligt att köra motorcykel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kristijan skrev:Sen så är jag helt besatt av R1'an
Kristijan skrev:Jag vill köpa min första hoj men kan inte bestäma mig riktigt. Tycker ni att det är dummt att välja en R1'a som en första hoj eller? Vilka svårigheter kan man stöta på?.....
Är även mycket förtjust i CBR600rr som jag spanar efter men vet inte riktigt.
Statistiken säger inte hur många av dessa 15 som skulle dött om de körde någon annan hoj.SENSEI skrev:15 av 16 dödsfall 2001-2003 (tror jag det var) var personer som haft körkort mindre än ett år och körde supersportcyklar.. dvs typ R1.
Jag kan för mitt liv inte förstå hur någon kan rekomendera en sådan hoj som första mc...
HanneZ skrev:Statistiken säger inte hur många av dessa 15 som skulle dött om de körde någon annan hoj.
Rigge skrev:Vad är det med folk och R1 egentligen???? Varför är dom så speciell?
Precis! kunde inte sakt det bättre själv.kawa tompa skrev:Har man effekten så vill man utnyttja den! även om man inte kan hantera den....
flugan skrev:Äh, tjöp en Mamba T1 Corse istället. Ännu mera pulver! Det ska vara roligt att köra motorcykel![]()

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!