heimdal skrev:
Tjejens gamla hoj.. som hon sålde för 2,5 år sedan för 39.000 :-
Då hade den gått 2.400 mil!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heimdal skrev:
Eureka skrev:Tjejens gamla hoj.. som hon sålde för 2,5 år sedan för 39.000 :-
Då hade den gått 2.400 mil!
Kay skrev:edit: Denna ligger rätt bra till också i "blocketdrömprissyndromet". http://www.blocket.se/view/4199253.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0
Trango_B skrev:Är det turbo eller nått på denna??
82000kr för en 00:a på 1800mil![]()
![]()
http://www.blocket.se/view/4328154....&l=0&c=1&city=0


heimdal skrev:VM i bluff på blocket
e de jag som ser illa å fantiserar eller är det -00 ans kåpor.. för vad jag minns så ser -99an annorlunda ut, på baken iaf
jaken skrev:Florodoltarzan, råkar du aldrig ut för dom som vill pruta 10k av 50k trots att man har det billigaste objektet på blocket.se? När man vid upprepade tillfällen haft att göra med dessa "drömmare" så börjar man fundera på att byta taktik.
Skulle jag annonsera ut en hoj som jag vill ha ca50k för så skulle annonspriset hamna på 57-58k. Hur resonerar ni andra?
Ni som nyligen sålt era hojar, hur mycket fick ni jämfört med inbyteslistan?
Ang R1-00 för 82 kkr, så är den väl inte på något sätt rimligt prissatt.
ceasar skrev:http://www.blocket.se/view/4384774.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
Bland de värsta överpriserna jag har sett.
jaken skrev:Florodoltarzan, råkar du aldrig ut för dom som vill pruta 10k av 50k trots att man har det billigaste objektet på blocket.se? När man vid upprepade tillfällen haft att göra med dessa "drömmare" så börjar man fundera på att byta taktik.
Skulle jag annonsera ut en hoj som jag vill ha ca50k för så skulle annonspriset hamna på 57-58k. Hur resonerar ni andra?
Ni som nyligen sålt era hojar, hur mycket fick ni jämfört med inbyteslistan?
Ang R1-00 för 82 kkr, så är den väl inte på något sätt rimligt prissatt.
Barbone skrev:Realistisk beglista för R1 ???
Fint skick ca500mil/år
-98 ca40000 -99 ca45000 -00 ca52000 -01 ca62000
-02 ca73000 -03 ca85000 -04 ca100000


R1 racer skrev:Kan ni inte istället hitta en billig R1-04:a bland annonserna![]()
Kanske skulle starta en tråd till då,sjukt billiga mc annonser![]()
Har startat en sådan tråd nu men förmodar att det blir NÅGOT svårare att hitta billiga priser.Panos skrev:sjukt billig mc annonser.......låter kanonfint![]()
![]()
DU E ELAK håna andra människors försök att sälja sin hoj, vet inte vem du är men antagligen en person som säljer din hoj någon gång och vill ha så bra betalt som möjligt.SvartR1a skrev:Är jag elak om hjag kallar killen optimist kolla priset
http://www.blocket.se/view/4395580.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |