R1000 Falkenberg - The Movie

Re: Angående filmning på Knudan.

Bjölle skrev:

jalle.jpg

vad är detta jag ser? Springer Jalle runt o smygtrimmar? Inte är han lika fet idag som denna bilden visar!?

Eller är det bara hans dåliga vinkel ... 360 gradarn? :D

Bra filmat! Stor eloge till HELA filmteamet, matlagare, bilkörare, sadelputsare, förare, klippare, posers och övriga medverkande :tummenupp :D :cool: :rolleyes:

Mr X - ehhhh, jag tycker jag känner igen honom....men inte ifrån vart bara :confused: Var det kanske dej jag träffade på i lördags natt :o

Förresten, jag kom på en sak.
Nu när du har så många i ditt produktionsteam
så kanske det börjar bli dags för eftertext också!! =)

hehe, det skulle kosta 50 MB extra att ha med alla dessa individer

/edit

jag menar, kul att det gick att sy ihop till slut. Med så mycket folk är det lätt att det blir pankaka

Re: Angående filmning på Knudan.

Bjölle skrev:
Jag som hovfotograf åt team Jalle och Wenhov tar med mig ett sexpack DV-kassetter, kamera, fetmick, elverk och stativ till Knudan i augusti.

Dessutom är det SVT-klass på min redigering, nåja, ska bara tömma hårddisken på allt, hmmm, alla viktiga dokument menar jag, så filmen får plats...

Sign me up "GSXR1100R"!

Bra då får du klippa filmen ifrån Knudan :tummenupp
Skönt att slippa allt jobb ;)

/Slösmurfen

[Akryl]*Amid skrev:
Förresten, jag kom på en sak.
Nu när du har så många i ditt produktionsteam
så kanske det börjar bli dags för eftertext också!! =)
Ja provade men det blev lite segt, alla inblandade känner nog en viss stolthet att dom har bidragit till att genomföra mästerverket, men som sagt nya tag på Knudan och Bjölle klipper :tummenupp

Re: Re: Angående filmning på Knudan.

grandmaster skrev:
vad är detta jag ser? Springer Jalle runt o smygtrimmar? Inte är han lika fet idag som denna bilden visar!?

Eller är det bara hans dåliga vinkel ... 360 gradarn? :D

Det där var 23 kg sedan, på den tiden var man fet och jättestark, nu är man fet och jättesvag. :eek:

Bjölle är faktiskt en hejare på Knudan-Filmning, vi har en väldigt intern rulle som kan komma att läggas upp på nätet när / om vi kan lösa det med plats på någons sida.

Den visar bla när Zilversurfer snor Martins plats på griden inför startträningen och mycket annat skoj från licenstagningen i april.

Ps. Jag tror inte Bjölle menade att han ska ta över the director part från Mr GSXR1100R. Men det blir ett kanonbra tillskott till The Ultimate Movie.

Re: Re: Re: Angående filmning på Knudan.

Jalle skrev:
Det där var 23 kg sedan, på den tiden var man fet och jättestark, nu är man fet och jättesvag. :eek:

Bjölle är faktiskt en hejare på Knudan-Filmning, vi har en väldigt intern rulle som kan komma att läggas upp på nätet när / om vi kan lösa det med plats på någons sida.

Den visar bla när Zilversurfer snor Martins plats på griden inför startträningen och mycket annat skoj från licenstagningen i april.

Ps. Jag tror inte Bjölle menade att han ska ta över the director part från Mr GSXR1100R. Men det blir ett kanonbra tillskott till The Ultimate Movie.

Jodå ge Bjölle en chans nu, han har talang och kunskap, jag hjälper till med galna ideer och fulklipp så får Bjölle se till att filmhelvittet inte hackar nästa gång, tänk va gôtt å setta breve och hinka bira medans Bjölle sliter med klippen :öl

Jag blivit ombedd av herr X att publicera detta öppna brev till producenten och reportern GSXR1100R:

Jag är mycket BESVIKEN. Hur kan du med hedern i behåll visa det klippet när du lovade att du inte skulle... Jag har redan fått arga hotelser och otrevliga påtryckningar. Det har, på bara någon dag, eskalerat till den milda grad att jag tvingats flytta från min lägenhet (där jag bott i över fyra år). Nu tvingas jag gömma mig som en hund i ett av Malmös mörkare kvarter med resultatet att min bil har blivit vandaliserad. Jag måste stanna innomhus och gömma mig för när jag går ut kastar ungarna småsten och gamla tuggumi på mig. Efter att du publicerade klippet har mina ***** sponsorer har dragit sig ur och kräver tillbaka de satsade pengarna - det var snack om oseriösa målsättningar eller något.... Tack för att du har förstört mitt liv ditt j-la kräk.

Mr X

Last edited:
:( stackars herr X, är du nöjd nu micke ? fy för dig..

metallgutten skrev:
Jag blivit ombedd av herr X att publicera detta öppna brev till producenten och reportern GSR1100R:

Jag är mycket BESVIKEN. Hur kan du med hedern i behåll visa det klippet när du lovade att du inte skulle... Jag har redan fått arga hotelser och otrevliga påtryckningar. Det har, på bara någon dag, eskalerat till den milda grad att jag tvingats flytta från min lägenhet (där jag bott i över fyra år). Nu tvingas jag gömma mig som en hund i ett av Malmös mörkare kvarter med resultatet att min bil har blivit vandaliserad. Jag måste stanna innomhus och gömma mig för när jag går ut kastar ungarna småsten och gamla tuggumi på mig. Efter att du publicerade klippet har mina ***** sponsorer har dragit sig ur och kräver tillbaka de satsade pengarna - det var snack om oseriösa målsättningar eller något.... Tack för att du har förstört mitt liv ditt j-la kräk.

Mr X

Förlåt men jag kände att jag måste sprida detta budskap, Rookierejsing är inte längre på Rookie nivå :(
CA och Xeno är semiproffs, 100 timmar gratis träning/däck/räcer med Bike Events ger proffstider på alla banor, vi andra stackars fattiglappar får stå på läktaren och titta på medans proffsen klämmer feta rekord tider :(
Jag har anlitat en jurist som ska titta på problemet, lösning är på gång i form av RRFA cup :tummenupp

Bifogat

• sverker1.jpg
    sverker1.jpg
    25 KB · Visningar: 150
Re: Re: Re: Re: Angående filmning på Knudan.

GSXR1100R skrev:
Jodå ge Bjölle en chans nu, han har talang och kunskap, jag hjälper till med galna ideer och fulklipp så får Bjölle se till att filmhelvittet inte hackar nästa gång, tänk va gôtt å setta breve och hinka bira medans Bjölle sliter med klippen :öl

OK, jag ska prata med honom och se om han vill redigera R1000 - The Movie - Part II.

Re: Re: Re: Re: Re: Angående filmning på Knudan.

Jalle skrev:
OK, jag ska prata med honom och se om han vill redigera R1000 - The Movie - Part II.
Sketabra :tummenupp jag svänger förbi bolaget och bunkrar upp inför Knudan.... men vänta nu det är ju inte rejs på Knudan förens den 17/8, jag tränar lite innan rejset då :öl

Kommer inte kunna glida över till knudan eftersom min sura chef inte klarar sig utan mig. :6surkart Så ni får helt enkelt stå ut ändå! Rätt trist, hade varit kul att fortsätt vara en del av dokusåpa.com men det finns väl kanske fler chanser.

Ska i alla fall försöka åka på några fler rejs i år så det blir lite kvalitet på dokumentationen! :fakta ;)

Wohaha!! Så kul o bra filmen blev :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Vek mig av skratt när MrX kom..

Tråkigast var körningen, och det är ett bra betyg ;)

kajlyl skrev:
Wohaha!! Så kul o bra filmen blev :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Vek mig av skratt när MrX kom..

Tråkigast var körningen, och det är ett bra betyg ;)

MR X går i raceterapi just nu, vi måste få han på pallen igen ;)

Jalle skrev:

Vi ses på Gelleråsen - då ska jag vinna så att jag får krama Macho Woman. :fakta

Med det som vinstbonus kommer alla rookies att kapa sekunder. Eller så vägrar de ställa upp. Jag hoppas i alla fall vara där med mick och obligatorisk strumpa.

Macho Woman skrev:
Med det som vinstbonus kommer alla rookies att kapa sekunder. Eller så vägrar de ställa upp. Jag hoppas i alla fall vara där med mick och obligatorisk strumpa.
Kroppsstrumpa *flås* :whip

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...