R1000 Falkenberg - The Movie

McB skrev:
Kan nästan lova att jag åker ner till Knudan, så om jag får låna en videokamera igen så kan jag filma. Fotografera med min nyinköpta digitalkamera kommer jag också att göra. Ska se till att få med mig stativet tills dess också. :)
Gôtt mos (vetefan vad det menas men alla på festkusten säger så), kul om vi samlar filmligan igen, du vet buffe VIP pass och hela midevippen :tummenupp

Miss BrInK skrev:

Nejdå, inte alls. :rolleyes:

lsklingstvål.gif

abstruse skrev:
Härmis! Copycat! Yammafjant! :p

Jag är faktiskt grundare av "Dove Users Club Sweden", samt ingick i pilotgruppen för utprovning innan Dove lanserades i Sverige. Kom inte här och kalla mig härmis, när det i själva verket är du som är nytillkommen i sekten. :4skrika

LMAO! Metallgnutten och gammelfettot rockar! :D

Filmen var bra Micke! Bra blandning av intervjuer och banmaterial. Lysande! Att frame-loss-knepet var nödvändigt för att få R1000 att framstå som snabba är fullt förståeligt... :rolleyes:

abstruse skrev:
LMAO! Metallgnutten och gammelfettot rockar! :D

Filmen var bra Micke! Bra blandning av intervjuer och banmaterial. Lysande! Att frame-loss-knepet var nödvändigt för att få R1000 att framstå som snabba är fullt förståeligt... :rolleyes:
Tack din stork, Framelosset verkar inte gå att lösa just nu, nya tag på Knudan e det som gäller :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Tack din stork, Framelosset verkar inte gå att lösa just nu, nya tag på Knudan e det som gäller :tummenupp

(Men jag efterlyser fortfarande när den skallige furien kastar hjälm och handskar...) :D

Rogerr skrev:
Ännu en blivande klassiker :tummenupp
Micke media prod. rockar:bow

Får man bara bort hackelihacket på körningen så...
Kul att klippa och dessutom få credits för det, hur många klippare får credits för bra klipp, alla berömmer hjälten & Skurken men man tänker sällan på allt annat bakom en film, feta Credits till MW, McB, MrMacgoofy, No 18, Martin, Xeno, Grandmaster och alla andra som hjälpte till, utan er ingen film :bow
Nästa rulle SKA bli bättre :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Nästa rulle SKA bli bättre :tummenupp

Det är rätt inställning! Misstag har begåtts men kommer inte att begås igen. Jag har dessutom lite idéer som snart kommer att offentliggöras.

McB skrev:
Jag är faktiskt grundare av "Dove Users Club Sweden", samt ingick i pilotgruppen för utprovning innan Dove lanserades i Sverige. Kom inte här och kalla mig härmis, när det i själva verket är du som är nytillkommen i sekten. :4skrika

Dove e BAJS!!! Fuktar inte alls! Den torkar ut
min hud o ger mej Utslag!! :zpy
Jag HATAR Dove!!! :mad:

Angående filmning på Knudan.

Jag som hovfotograf åt team Jalle och Wenhov tar med mig ett sexpack DV-kassetter, kamera, fetmick, elverk och stativ till Knudan i augusti.

Dessutom är det SVT-klass på min redigering, nåja, ska bara tömma hårddisken på allt, hmmm, alla viktiga dokument menar jag, så filmen får plats...

Sign me up "GSXR1100R"!

jalle.jpg

Jalle, min eviga idol, får komma med vitsorden!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT