R1000 Falkenberg - The Movie

Bandit600 skrev:
Ok, då ska jag hålla mig lugn. Maximum respekt för en cool rulle!
:bow tackar & :rock jag har redan börjat fulklippa Bike Events filmen ifrån Knudan 18/6 :tummenupp

Synd på ruttappningen men annars var den kul. Micke>> Du är inte riktigt rätt vaxinerad va? MrX var :D

En grej till nästa gång kan vara att sätta en mick så att den spelar in ljudet från kommentatorn och klippa in det i filmen.

DumDum skrev:
Synd på ruttappningen men annars var den kul. Micke>> Du är inte riktigt rätt vaxinerad va? MrX var :D

En grej till nästa gång kan vara att sätta en mick så att den spelar in ljudet från kommentatorn och klippa in det i filmen.
Det har jag ju redan påpekat, hoppas att flera kan filma på Knudan :hej

Grymt bra och rolig.. :D
Höll på å dö av skratt under Mr X delen... :p

GSXR1100R skrev:
Det har jag ju redan påpekat, hoppas att flera kan filma på Knudan :hej

Kan nästan lova att jag åker ner till Knudan, så om jag får låna en videokamera igen så kan jag filma. Fotografera med min nyinköpta digitalkamera kommer jag också att göra. Ska se till att få med mig stativet tills dess också. :)

GSXR1100R skrev:
Ja det verkar vara en trolig anledning till Framelosset, hor-disken glödde och hängde sig femton ggr, detta va den längsta filmen som jag klippt, jag har orginalet kvar ofragmenterat, jag provar att defragmentera den en gång så får vi se, tack för teknisk support.

När du exporterar filmen så är ett tips att stänga av antivirus, mjukvaru-firewalls och dylikt bjäffs också.

[Tankar ner filmen nu...] :hej

abstruse skrev:
När du exporterar filmen så är ett tips att stänga av antivirus, mjukvaru-firewalls och dylikt bjäffs också.

[Tankar ner filmen nu...] :hej

Eller ha en stor, snabb drive som scratch-disk. Enda som fungerar för stora 3D-renderingar, så det borde duga för filmredigering också.

McB skrev:
Eller ha en stor, snabb drive som scratch-disk. Enda som fungerar för stora 3D-renderingar, så det borde duga för filmredigering också.

Att köpa en stor HDD för att ha som cache-disk är bra, men kostar pengar. Att använda sunt förnuft är gratis.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT