Hornet
Poserpotatis
Ja andra starten blev helt misslyckad så då försökte jag inte es ta igen. Men jag kan säga att det skrek så mycket om bilen att jag inte kunde tänka.Och för att få bra starter med en R1a så behöver man höra sin hoj (i alla fal jag behöver) men vi återkommer med fler gångerSilwer skrev:Måste säga att det är just i starten R1an får stryk, sen var de rätt jämna.
Vet i fan om jag velat kört mot ett sånt monster, man antar ju att föraren är en jävel på att starta om han har nåt sånt där med.
Andra repan blev misslyckad antar jag?
kul.




