Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fjompen skrev:Tja! Jag gett upp. Rev isär typ allt o kollade, den går lite bättre men inte som den ska. Förgasarljudet är kvar.Felkodssystemet fungerar för jag provade att rycka ur tex exupventilens servokontakt och då började nålen visa som den skulle. Jag får nog gå lös på förgasarna o riva isär dom. Fast det tar jag när det är dåligt väder. Nån som känner nån duktig mc mek som är värd att rekomendera?
Skäggis skrev:Då har jag nog missat dig helt. Tror inte jag sett någon Svart/lila fzr i stan. Får väl hålla lite span efter dig så man kan växla några ord. Så ser du en stor kille i ett svart Alpinestars TZ-1 på en blå-lila FZr1000 så får du gott hälsa lite..
Näe, jag har inte sett dej heller men jag har sett att du har lagt ut bilder på din hoj. Däremot har jag åkt ett par gånger med dina polare (jag tror det är dina polare iaf). Jag var tex med när han med rettan (kommer inte ihåg vad han heter) gjorde en marksyning strax ovanför upp gränna.
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |