Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fjompen skrev:Tja! Jag gett upp. Rev isär typ allt o kollade, den går lite bättre men inte som den ska. Förgasarljudet är kvar.Felkodssystemet fungerar för jag provade att rycka ur tex exupventilens servokontakt och då började nålen visa som den skulle. Jag får nog gå lös på förgasarna o riva isär dom. Fast det tar jag när det är dåligt väder. Nån som känner nån duktig mc mek som är värd att rekomendera?
Skäggis skrev:Då har jag nog missat dig helt. Tror inte jag sett någon Svart/lila fzr i stan. Får väl hålla lite span efter dig så man kan växla några ord. Så ser du en stor kille i ett svart Alpinestars TZ-1 på en blå-lila FZr1000 så får du gott hälsa lite..
Näe, jag har inte sett dej heller men jag har sett att du har lagt ut bilder på din hoj. Däremot har jag åkt ett par gånger med dina polare (jag tror det är dina polare iaf). Jag var tex med när han med rettan (kommer inte ihåg vad han heter) gjorde en marksyning strax ovanför upp gränna.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |