bmwjohan
För farlig för allmänheten
Igår när jag skulle köra hem från jobbet så gick det ej att starta min R1 årsmodell 00. Det fanns ingen ström. Jag tänkte att jag nog hade glömt parkeringsljuset på så att den laddat ur. Jag åkte till jobbet igen på kvällen och kopplade startkablar melllan min bil och R1'an. Slog på tändningen och då fanns det ström(såklart). Så fort jag tryckte på startknappen på R1'an så slockna allt. Så fort jag släppte startknappen så började det ticka i en svar liten box som sitter bakom batteriet(i färdriktning sett). Inte den stora svarta boxen i mitten bakom batteriet utan den som sitter till vänster . Jag tror att det kan vara något slags relä kanske? Jag åkte hem och laddade upp mitt mc-batteri och monterade i det idag. Får ingen ström alls och det tickar i den svarta boxen(relät). Så fort jag trycker in startknappen slutar tickandet.
Jag har kollat alla säkringar(alla sex i säkringslådan och de två som sitter vid batterit) och alla säkringar är hela. Vad har hänt. Vad ska jag göra för att få hojen att funka. Vad är den lilla svarta boxen för något. Är det ett relä och är det den som är paj tror ni?
Jag har kollat alla säkringar(alla sex i säkringslådan och de två som sitter vid batterit) och alla säkringar är hela. Vad har hänt. Vad ska jag göra för att få hojen att funka. Vad är den lilla svarta boxen för något. Är det ett relä och är det den som är paj tror ni?