R1 och R6-tråden!

Finns det ngn überwebsida där man köpa oljefilter, luftfilter, lameller, trim-trim och allsköns drev och vad mer du kan hitta på till R6?

Typ ngt sånthär eller sånhäringa fast ett mer komplett utbud (one webpage fix all).

suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon. :huvet :huvet :huvet

märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut : :tummenupp

MestHemlig skrev:
suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon. :huvet :huvet :huvet

märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut : :tummenupp

släng på originalet o jämför; låter originalet bättre så vet du att Rombodämpen ska väck fortare än en avlöning

Är det bara hög ljudvolym man är ute efter är väl rakt rör enklast. Om det är nödvändigt med en burk öppnar man gaveln, tar ut all dämpull, sätter tillbaka gaveln, hej o hå med farbror frej så har man en högljudd grej.

Vet att det funkar sk*t bra, sysslade med sån't däringa i moppeåldern :yoparty

FZ1 skrev:
Är det bara hög ljudvolym man är ute efter är väl rakt rör enklast. Om det är nödvändigt med en burk öppnar man gaveln, tar ut all dämpull, sätter tillbaka gaveln, hej o hå med farbror frej så har man en högljudd grej.

Vet att det funkar sk*t bra, sysslade med sån't däringa i moppeåldern :yoparty

MestHemlig skrev:

Alternativet är ju att korta dämparen, samt packa om den.
det gjorde jag iaf, blev skitfräckt.

kolla in bilderna i min tråd nedan

Fick hem min r1 05a idag! Skitig som satan efter 70 mil på ett flak!!

C000003.jpg

Nån som kan rekomendera mig ett par vettiga backspeglar till en R6 -00, Dom var MIA när jag köpte hojen...

Är det nån som kör med kraschpuckar på sin & har bild på det?
Jag har tråkigt & är nyfiken... :tungan

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...