R1 och R6-tråden!

X-up skrev:
Lite äldre än 24 iofs :) 32 år, betalar 4800:- Halvf. / halvår hos IF. (9600:- hel.) R1
3600:- för R6:an. (7.200:-)


din lilla rackare :D själv får man pumpa ut med 13000 halv halv på en R1-00 :mad:
Men då var man ju under 24, fick bättre erbjudande från folksam iår, så jag lämnar nog TH.
Tror ni en 05 kommer bli gris dyr??? :(
 
R1 Mangan skrev:
Tjena!
Någon som har ett slipon till salu till r1 00?
Hittade inget bra på köp o sälj så jag försöker här..
/Mangan

Jag har ett orginal system som du skulle kunna köpa och kapa.... 1500lax

Nån som fått sin R1-06 KR levererad? ...och isf BILDER :hoppa
 
Dr madNESS skrev:
Jag har ett orginal system som du skulle kunna köpa och kapa.... 1500lax

Nån som fått sin R1-06 KR levererad? ...och isf BILDER :hoppa


Äh...det är ju ett gammalt rostigt avgassystem till en Opel Kadett -82, men dra helvete vilket ljud! Köp! :tungan
 
Bjork skrev:
tänkte kolla med alla er som kör R1 och är 24 år vad ni pyntar i försäkring! sugen på en R1 05 vill bara se lite hur den ruinerar mig på försäkring. Om det är nån som har en R1 05 eller 04 kan ni väl pm:a mig om vad ni pyntar!! innan jag köper :D


betalar 9288:-Helf/helår för R1 -05'a.
Rettan e till salu..
 
Interceptor skrev:
betalar 9288:-Helf/helår för R1 -05'a.
Rettan e till salu..

Alltså...man e lite chockad.Jag tog bort min helförs. på Bladen -99:a när den kom upp i 13800:-.Nu är den såld.
Men nu blir man ju sugen på en Retta när man tydligen kan komma under 10000:-
 
Mr Helmut skrev:
du har kört båda då , om du fick välja en r1 eller en gixxer?

Jag själv gillar R1 & R6 framför Gixxer 600 - 1000. Det är pulver så det räcker i båda. Har tyvärr inte provat K5 eller R1 04-05, så kan inte uttala mig om det.
 
Hade tyvärr inte riktigt tid o läsa igenom hela tråden

Väldigt sugen på en R6:a. Men undrar om det funkar o köpa en sådan som första hoj eller om ni avråder detta av någon anledning?

mvh
 
PatrikW skrev:
Hade tyvärr inte riktigt tid o läsa igenom hela tråden

Väldigt sugen på en R6:a. Men undrar om det funkar o köpa en sådan som första hoj eller om ni avråder detta av någon anledning?

mvh

försök att prova olika hojar innan du bestämmer dig, för att se vad som funkar bäst.
men en r6 fungerar fint :tummenupp
 
Hitta ett billit Micron-slipon på Bike i T-hättan..
Kan ju inte prova det förän till våren, så är det någon
som har ett sådant och kan säg hur det låter?
Vart hittar man den sida det finns ljudprov på olika slipon?
/Mangan
 

Bifogat

  • slipon.JPG
    slipon.JPG
    20.9 KB · Visningar: 109
R1 Mangan skrev:
Hitta ett billit Micron-slipon på Bike i T-hättan..
Kan ju inte prova det förän till våren, så är det någon
som har ett sådant och kan säg hur det låter?
Vart hittar man den sida det finns ljudprov på olika slipon?
/Mangan
Har ett sådant på min R1:a och tycker det låter helt okej! :tummenupp
Ganska svårt att beskriva ljudet i skrift men du kan ju montera det och provgasa lite i garaget.
Här finns annars lite att lyssna på. http://www.sportrider.com/tech/146_0410_pipe_clips/
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top