R1 och R6-tråden!

Mr Helmut skrev:
intressant å veta eller?:3freak

kanske 7k rpm, min va skit slö att varva

Tack precis vad jag behövde veta. Interessant fakta. Är lite sugen på en sån men nu låter det inte så frestande att köra strypt. Farsan kunde tänka sig att betala 50% på villkoret att jag kör strypt tills jag fyllt 20.
 
Ogre skrev:
Tack precis vad jag behövde veta. Interessant fakta. Är lite sugen på en sån men nu låter det inte så frestande att köra strypt. Farsan kunde tänka sig att betala 50% på villkoret att jag kör strypt tills jag fyllt 20.

Alltså den går ju ganska bra men ändå inte, kändes oduglig att varva, där den orginal kommer dör den annars

Köp för fan:)
 
Ja, då har även jag en...väldigt originale och grymt min, bara min. :)
Tidig julklapp, hehe. :tomten
 
Slipon

Tjena!
Någon som har ett slipon till salu till r1 00?
Hittade inget bra på köp o sälj så jag försöker här..
/Mangan
 
tänkte kolla!!

tänkte kolla med alla er som kör R1 och är 24 år vad ni pyntar i försäkring! sugen på en R1 05 vill bara se lite hur den ruinerar mig på försäkring. Om det är nån som har en R1 05 eller 04 kan ni väl pm:a mig om vad ni pyntar!! innan jag köper :D
 
Bjork skrev:
tänkte kolla med alla er som kör R1 och är 24 år vad ni pyntar i försäkring! sugen på en R1 05 vill bara se lite hur den ruinerar mig på försäkring. Om det är nån som har en R1 05 eller 04 kan ni väl pm:a mig om vad ni pyntar!! innan jag köper :D
ta reggnr å kolla vad du får betala.
 
Bjork skrev:
tänkte kolla med alla er som kör R1 och är 24 år vad ni pyntar i försäkring! sugen på en R1 05 vill bara se lite hur den ruinerar mig på försäkring. Om det är nån som har en R1 05 eller 04 kan ni väl pm:a mig om vad ni pyntar!! innan jag köper :D

Lite äldre än 24 iofs :) 32 år, betalar 4800:- Halvf. / halvår hos IF. (9600:- hel.) R1
3600:- för R6:an. (7.200:-)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top