R1 och R6-tråden!

-=MARTINEZ=- skrev:
jag har en liten fråga som nån kanske kan svara på?
Är det samma framfälg på R1 och R6 ??
tacksam för svar :Bugar :Bugar
(behöver en framfälg till R6 02)

R6 -00, R1-01 och fazer1000-02 har samma fälg. Så mycket vet jag. Så jag antar att andra årsmodeller har samma fälg även där.
 
Vapor skrev:
R6 -00, R1-01 och fazer1000-02 har samma fälg. Så mycket vet jag. Så jag antar att andra årsmodeller har samma fälg även där.


och vad jag vet så är r1 98/99 samma som r1 00/01

och eftersom r6 00 är i samma som 99 så är de säkert samma där med!

och det verkar som det är samma på r6 01 och 02 med!

lycka till mv. oskar
 
Lacka kåporna som sitter i ramen R6

Hej funderar på att lacka dom svarta kåporna på ramen på min r6 så ramen ser lite mer fet ut nån som har nån bild på någon som gjort det??
 

Bifogat

  • r222.JPG
    r222.JPG
    120.5 KB · Visningar: 156
Någon som vet vad tanken är gjord av för material på en R1 -01? Behöver veta om tanken är magnetisk eller inte...
 
Min underbare ;)
hittar inte digitalkameran.. hmm.. men jag laddar snart upp bilderna på undertalsen så får ni leka omdöme..
 

Bifogat

  • jennaR6.jpg
    jennaR6.jpg
    99.6 KB · Visningar: 315
  • R6garage.jpg
    R6garage.jpg
    94.5 KB · Visningar: 266
Luckygirl skrev:
Min underbare ;)
hittar inte digitalkameran.. hmm.. men jag laddar snart upp bilderna på undertalsen så får ni leka omdöme..

avundsjuk va blir det för slipon då och ge fan att köra av vägen nu är måttligt svartsjuk ju
 
Nepp! Frågar igen; Billiga FETA puckar till R1, skit i att man måste såga hål i kåporna... -Köpa vart?
 
ring till Tony på goldwingspecialiaten/markland custom and chrome.. han kan säkert fixa ;) 033/242108 han fixade det till killens Cbr!
 
Luckygirl skrev:
ring till Tony på goldwingspecialiaten/markland custom and chrome.. han kan säkert fixa ;) 033/242108 han fixade det till killens Cbr!

Tackar, men PMat en kille på forumet som tillverkar!

Ps.
Jeefla va fräsh R6a.... DÄMN :)
 
Luckygirl skrev:
Min underbare ;)
hittar inte digitalkameran.. hmm.. men jag laddar snart upp bilderna på undertalsen så får ni leka omdöme..

Mycket fin hoj, vill också ha en sådan när jag blir stor :)
Hoppas man får skymta den någon gång, borde väl vara om man blev omkörd då i sånna fall. :rolleyes:
 
stigge skrev:
Mycket fin hoj, vill också ha en sådan när jag blir stor :)
Hoppas man får skymta den någon gång, borde väl vara om man blev omkörd då i sånna fall. :rolleyes:
är du riktigt snäll får du köra om mej =) om det gör dej glad ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top