Hulkomania
Ny medlem
Har varit ute i garaget och pillrat lite till
Nytt bakdrev och fork/fender protections på plats.
View attachment 359367View attachment 359368
Snyggt! Vart köpte du framskärmskydden?
Har varit ute i garaget och pillrat lite till
Nytt bakdrev och fork/fender protections på plats.
View attachment 359367View attachment 359368
Har ingen r1 men jag åker så fort det är uppehåll från regnet =)
Snyggt! Vart köpte du framskärmskydden?
Vad ska dessa skydd vara bra till? puckarna vid hjulaxeln och styrändarna fixar ju så pass bra distans så dessa är helt onödiga. inte för att de väger så mycket men blir även en onödig vikt, och skulle dessa ta emot backen så är det nog billigare och enklare att skaffa en ny framskärm än fixa fästerna i gaffeln som är till för framskärmen.
Hej R1 ägare..
Det är svårt att hitta en som verkar riktigt fin under 35. Jag hade inte köpt något för dom pengarna som inte var 100% fungerande. Själv gav jag 36(?) innan vintern för min -00 2150mil som ser ut att stämma. Har bara hunnit köra drygt 200mil så jag har inte så mkt att säga om dom än
Fördelen med några (inte alla) 98-99 är att de har billig försäkring. Nä, som du säger, viktigt att allt funkar på hojen vid köp annars står man där med förmodligen dyra justeringar och renoveringar. Hur upplever du, Prof. Kalkyl, körställningen? Jag har bara kört en -05:a och den kändes relativt bekväm. Jag ska försöka ta mig för att testa en 98-99 men de växer ju inte på trän heller. Det finns en i Göteborg.
Någon annan som vet något om hojarna?
Tjenare grabs och flicks!
Jag är ute efter en originalljuddämpare till min r6 -01:a. Jag har fått för mig att det är ljuddämparna från 99-02rna som passar. Kan någon bekräfta detta?
/Mike
Tack för snabbt svar! Låter lovande, ska kolla runt lite.Stämmer bra det. 99-02 är identiska. Tror bestämt jag såg en på annons här på SH eller om det kanske var på Blocket här om dagen.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |