sandstream
Guest
Helt galet men han är långt ifrån först att åka jorden runt på sporthoj.
Någon på svenska Bike gjorde det på 80-talet med en Suzuki GSX-R1100.
Någon på svenska Bike gjorde det på 80-talet med en Suzuki GSX-R1100.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
haha aa fyfan! ser ut som en dag på jobbetKillen är en riktig hårding! Jag träffade han i krokom (närheten av östersund) den 28 dec när jag skulle tanka på Ok. Då var han på väg till nordkap för att fira nyår
Kan ju meddela att det var snorhalt ute, det var bitvis knepigt att ta sig fram med bil, hur han fixade det med hoj fattar jag inte.
Sen har hans retta gått 25000 mil, även det är ju en bedrift i sig..
Det lustiga var också att han INTE skulle åka till nordkap genom Sverige utan han skulle först åka till Trondheim (25 mil från östersund) för att sen ta vägen genom Norge upp..
Här har ni en youtube länk när han är i Norge..
http://www.youtube.com/watch?v=epM8MtUEQ0A
Sjaak´s sida
www.r1goesextreme.com
HERREGUD! han måste ju för fan byta däck för varje landskap han åker igenomo hela maskineriet måste vara nerslitet...
helt otroligt att man lyckas göra något sådant på en sporthoj![]()
hört talas om att folk på enduro grejor har gjort liknande men på en r1a ?
coolt iallafall
härligt när han startar den efter att ha varit i vattnet o de sprutar ut lervatten
men hur faen kunde han åka så fort på isen? 5tums spik i däcken eller ?![]()
Det lustiga var också att han INTE skulle åka till nordkap genom Sverige utan han skulle först åka till Trondheim (25 mil från östersund) för att sen ta vägen genom Norge upp..
Här har ni en youtube länk när han är i Norge..
http://www.youtube.com/watch?v=epM8MtUEQ0A
Första klippet ser ut att vara i Åsarna, men jag kan ha fel![]()
Det lustiga var också att han INTE skulle åka till nordkap genom Sverige utan han skulle först åka till Trondheim (25 mil från östersund) för att sen ta vägen genom Norge upp..
Här har ni en youtube länk när han är i Norge..
http://www.youtube.com/watch?v=epM8MtUEQ0A
Första klippet ser ut att vara i Åsarna, men jag kan ha fel![]()
Det var typ dagen innan jag stötte på han på macken i krokom![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |