Är det ventiljustering som behövs lär din hoj ha gått en bit, det är 4200 mil intervall på kontrollerna, och det sägs att det inte är så ofta det är nåt fel.
R1or tickar ofta från vänster sida av motorn, det är bara så.
Ett vevlager medför ett malande knack ljud, men du vet ju bäst hur det låter.
Givetvis är det svårt att säga att felet är ofarligt, det kan man knappast utan att ha hört hojen själv.
2: angående tempmätaren, så mäter den kylartempen och inte tempen i själva motorn, detta gör att fartvinden påverkar mätningen väldigt mycket.
koden stämmer inte med de som din hoj kan visa, närmast ligger fel på exup, som då är att den visar 7000 och 0 korta stunder mellan den fungerar som vanligt, på 5000 finns ingen kod på din modell isf är felet just på mätaren, kanske okontakt eller nåt.
Rasllande med indragen koppling, tja, det kan ju vara nåt lager om man har otur, men inget är säkert.
R1or tickar ofta från vänster sida av motorn, det är bara så.
Ett vevlager medför ett malande knack ljud, men du vet ju bäst hur det låter.
Givetvis är det svårt att säga att felet är ofarligt, det kan man knappast utan att ha hört hojen själv.
2: angående tempmätaren, så mäter den kylartempen och inte tempen i själva motorn, detta gör att fartvinden påverkar mätningen väldigt mycket.
koden stämmer inte med de som din hoj kan visa, närmast ligger fel på exup, som då är att den visar 7000 och 0 korta stunder mellan den fungerar som vanligt, på 5000 finns ingen kod på din modell isf är felet just på mätaren, kanske okontakt eller nåt.
Rasllande med indragen koppling, tja, det kan ju vara nåt lager om man har otur, men inget är säkert.
Last edited: