R1 för snåljåpar

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Passa på och gör ett klipp nu när R1-04 är pressenterad och Yama samtidigt har många 03 kvar. Om det inte är absolut nödvändigt med 180hk, bör det med lite förhandling gå att få loss en ny 03 för under hundratusen :mattias

Eller varför inte en beggad R1a i fint skick med 2000 inkörda mil för inte mer än 60- 70 000.- ?

Här finns det pengar att spara :)

NoicE skrev:
tror fler backar för försäkringskostnaden än inköpspriset...
Typ jag ;)

E va fan, om man nu varit sugen på att köpa en ny -03 för 130000:- som de kostade förrut, men sedan insett att försäkringen skulle driva upp totalkostnaden i kanske 150000-160000:- så är ju detta ett guldläge, man har ju "bara" lagt ut 100000:- och har då ytterligare 30000:- att lägga på försäkringen om man nu vill det :hej

min 02 R1a kommer nog vara till salu snart för en rätt billig penning! Den kommer skickas IDAG till mig från Long Beach Californien! Fett!!! Woohoo!

Swedie skrev:
min 02 R1a kommer nog vara till salu snart för en rätt billig penning! Den kommer skickas IDAG till mig från Long Beach Californien! Fett!!! Woohoo!

Hört på GR dagen - Swedies hoj är nerplockad och såld av "polaren" i staterna , du kanske får det som inte blev sålt i kartongen ?...........Hoppas inte .( sen vet vi ju det här med rykten från en säker källa , den säkra källan säger att man inte ska lyssna på säkra källor , som nån poet här på forumet så vackert sa )

en riktig polare där borta tog den från min andra "polare" å satte ihop den åt mig å kommer skicka den till mig idag!!!!!!!

Tror inte man hittar en ny 03a för under 100´ ....
Någon som vet hur mycket man får ge för en gsxr 1000-03a i dagsläget?

Måste ju vara grå import... eller demo ex. Eller en förklaring av Yamaha kvalité... :D Nej men jag såg att de på mcvarhuset sålde 03 or för 104900....

FZ1 skrev:
Jag vet att det finns :fakta
Skrev kontrakt på en idag :tummenupp

Last edited:
Swedie skrev:

Då ska jag köpa den oxå, så har jag alla X-swedie hojarna :D

750RR

Pirro skrev:
Måste ju vara grå import... eller demo ex. Eller en förklaring av Yamaha kvalité... :D Nej men jag såg att de på mcvarhuset sålde 03 or för 104900....
Inte grå, inte demo. Men vid renköp av ny hoj eller bil finns det alltid förhandlings utrymme, speciellt när en ny kraftigt uppdaterad modell finns :fakta

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back