FZ1
Resan är målet!
Passa på och gör ett klipp nu när R1-04 är pressenterad och Yama samtidigt har många 03 kvar. Om det inte är absolut nödvändigt med 180hk, bör det med lite förhandling gå att få loss en ny 03 för under hundratusen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

NoicE skrev:tror fler backar för försäkringskostnaden än inköpspriset...
Typ jag![]()

Swedie skrev:min 02 R1a kommer nog vara till salu snart för en rätt billig penning! Den kommer skickas IDAG till mig från Long Beach Californien! Fett!!! Woohoo!
Jag vet att det finnsPirro skrev:Tror inte man hittar en ny 03a för under 100´ ....

FZ1 skrev:Jag vet att det finns
Skrev kontrakt på en idag![]()
Swedie skrev:min 02 R1a kommer nog vara till salu snart för en rätt billig penning! Den kommer skickas IDAG till mig från Long Beach Californien! Fett!!! Woohoo!
Inte grå, inte demo. Men vid renköp av ny hoj eller bil finns det alltid förhandlings utrymme, speciellt när en ny kraftigt uppdaterad modell finnsPirro skrev:Måste ju vara grå import... eller demo ex. Eller en förklaring av Yamaha kvalité...Nej men jag såg att de på mcvarhuset sålde 03 or för 104900....

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|