don_tomazo
Går bra, en ägare.
Det här resonemanget baseras inte på några vetenskapliga tester utan mer vad jag tycker.
1998 kom Yamaha med sin R1 och totalt dominerade om vi tänker oss hojarna på bana. Kawasaki hade då sin uppdaterade ZX9R som kanske inte riktigt räckte lika långt. Honda hade en uppdaterad version av CBR 900 som i jämförelse med dessa var rätt slö. Vad hade Suzuki? Kvar sin gammla GSXR 1100 modell gigantisk och jättetung.
1999 dominerar fortfarande Yamaha med samma modell. Konkurenterna finslipar på samma modell. Var är Suzuki? GSXR 1100 fanns väl inte 99?
2000 gör alla en kraftigare uppdatering på hojarna men fortfrande är R1 snäppet bättre. Suzuki har väl ingen hoj i samma klass här heller?
2001 är året då Suzuki sopar rent på banan i literklassen och slår ner Yamaha från tronen men frågan är: Vad gjorde Suzuki mellan 1998-2000. Tog GSXR 750 verkligen upp all tid eller?
1998 kom Yamaha med sin R1 och totalt dominerade om vi tänker oss hojarna på bana. Kawasaki hade då sin uppdaterade ZX9R som kanske inte riktigt räckte lika långt. Honda hade en uppdaterad version av CBR 900 som i jämförelse med dessa var rätt slö. Vad hade Suzuki? Kvar sin gammla GSXR 1100 modell gigantisk och jättetung.
1999 dominerar fortfarande Yamaha med samma modell. Konkurenterna finslipar på samma modell. Var är Suzuki? GSXR 1100 fanns väl inte 99?
2000 gör alla en kraftigare uppdatering på hojarna men fortfrande är R1 snäppet bättre. Suzuki har väl ingen hoj i samma klass här heller?
2001 är året då Suzuki sopar rent på banan i literklassen och slår ner Yamaha från tronen men frågan är: Vad gjorde Suzuki mellan 1998-2000. Tog GSXR 750 verkligen upp all tid eller?