R1 annons?

fattaliano skrev:
2103639 tja funderar lite på den här!!

http://www.blocket.se/vi/7929699.htm?ca=11_s

är det någon som vet nåt om den
och tror ni det kan stämma med 1350 mil?
nån som har koll på vad serviceintervallerna ligger på?

mvh

Den är dyr :rolleyes:

På min -03 så är det 100mil, 1000mil osv men de kanske bara gäller insprutarna?

Klart miltalet kan stämma men jag är alltid skeptisk när det är så pass låga mil. Det där skulle innebära 270 mil per säsong. Hur många känner du som kör så lite?
Och när det är gjort sådär mycket med hojen så är det också ganska mcintresserade folk som haft den och då brukar milen rulla på.

Men visst kan det stämma.

/Micke

fundera på samma sak med all utrustning å så.. det är låga mil men det det finns ju folk som kör riktigt lite eller inte alls vissa år.. det är sånt man får kolla på skick osv.. vad tror ni är ett rimligt pris då?

Milen kan säkert stämma, men jag tycker alltid att det är för lite mil på cyklarna. 1300 mil hinner man med på en sommar. Killen verkar i det här fallet (om motarden har hans) ha 2 cyklar så han har kanske alternerat mellan dem.

Men å andra sidan med sådär mycket lull-lull är det säkert en posör-åkare som hängt mer utanför korvkiosken än i kurvorna ändå......

X-up skrev:
2103756 Ok, fick för mig att det låg på var 600:ade mil på de "äldre" R1:orna.
Vet att det är var 1000:e på 04-06.

Från början var det 600mil på dom gamla men sen ändra dom det till 1000mil

Bara åkt 2100mil på min 99:A ja... :hihi :hihi

morlock Milen kan säkert stämma, men jag tycker alltid att det är för lite mil på cyklarna. 1300 mil hinner man med på en sommar.

Åker du jämt, till brevlådan oxå?? :tungan

Martinus skrev:
2104032 Pruta 10 000 så är du nere på en rimlig nivå.

det lär ju aldrig gå med den utrustningen å dom milen.... finns ju inte direkt nåra andra som ligger så billigt?.. men vad vet jag

fattaliano skrev:
2104467 det lär ju aldrig gå med den utrustningen å dom milen.... finns ju inte direkt nåra andra som ligger så billigt?.. men vad vet jag
Ballt helsystem men resten är posörskräp.
Pruta 10kkr eller köp någon annan.

Att säljaren skulle ta sig tiden att mickla med mätaren för att minska antal mil för att få ut mer slantar verkar föga troligt i detta fallet.

Skitsnygg.. kläm och testa.
Om det känns bra i magen, varför inte??

Lycka till :fyllisar

Vad ni än gör så kör för tusan inte lite på en säsong,Kör så det ryker!!!.Skulle du mot förmodan sälja hojen och ha för lite mil på den så blir det svårsålt.Att du har familj,arbete,hus och andra saker som tar tid,det ska du aldrig nämna utan "backa" framåt mätaren och säg också att du är fanatisk och verkligen brinner för mc och tar den till kiosken,jobbet,affären,brevlådan,posten..ja överallt helt enkelt så slipper du masor av spekulationer varför den gått så himla lite för det ska ju bara ha körts MINST 500 mil på en säsong.Allt under det är man ju helt galen som äger en mc.

Men det är ju klart...en del kan ju köpa en mc och sedan sitta vid frukostbordet på morgonen och titta ner på gatan på folk som går förbi och fundera.....undra vad dom fattiga ska göra idag?

Last edited:
Wesslan skrev:
2103662 Klart miltalet kan stämma men jag är alltid skeptisk när det är så pass låga mil. Det där skulle innebära 270 mil per säsong. Hur många känner du som kör så lite?
Och när det är gjort sådär mycket med hojen så är det också ganska mcintresserade folk som haft den och då brukar milen rulla på.

Men visst kan det stämma.

/Micke

eller bara någon med för mycket pengar som ville ha de värsta

Roberth skrev:
2104651 Ballt helsystem men resten är posörskräp.
Pruta 10kkr eller köp någon annan.

Att säljaren skulle ta sig tiden att mickla med mätaren för att minska antal mil för att få ut mer slantar verkar föga troligt i detta fallet.
min kompis har en r6 2002 som gått knappt 600 mil då han har varit o jobbat utomlands två somrar plus att han bara har den som nöje på helgerna. Om den ser fräsch ut så är det bara att slå till....

good luck :yoparty

Tycker lite mil på en hoj inte är konstigt , så länge dom har en bra förklaring till varför

min -00 som jag köpte förra våren hade bara 1300mil på mätaren

ringde runt till dom tidigare ägarna o hörde mig för hur mycket dom kört med den, stälde lite frågor o så

kolla även upp dom tidigare besiktningarna o service boken

det jag kom fram till är att vissa kör inte mycket o vissa har otur med väder/polisen/flickvänner mm

Wesslan skrev:
2103662 Klart miltalet kan stämma men jag är alltid skeptisk när det är så pass låga mil. Det där skulle innebära 270 mil per säsong. Hur många känner du som kör så lite?
/Micke

Min uppfattning är att det finns många många sporthoj-ägare som inte har det brinnande intresse som kanske många här på forumet har. Snackade till exempel med en kille på jobbet som hade en Ducce 916, men inte hade ställt på den än för att han tyckte att det var för mycket regn den sommaren :gnissla . Detta var i mitten av juli-04 har jag för mig. Då blir det inte många mil körda.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti