R1 annons?

Hm tråd efter tråd

Hm tråd efter tråd läser man hur folk är misstänksama mot miltalet.
Oftast är det skicket som talar för miltalet osv.
Hur enkelt är det egentligen att skruva med en digital trippmätare? Samt hitta vart hastighetssensorn sitter på alla dagens hojar?

Koppla bort hela instrument panelen går väl säkert men då skulle man ha noll koll på varv,temp osv

R1 racer skrev:
2105390 Hm tråd efter tråd läser man hur folk är misstänksama mot miltalet.
Oftast är det skicket som talar för miltalet osv.
Hur enkelt är det egentligen att skruva med en digital trippmätare? Samt hitta vart hastighetssensorn sitter på alla dagens hojar?

Koppla bort hela instrument panelen går väl säkert men då skulle man ha noll koll på varv,temp osv

Har tyvärr sett folk som kopplar bort hastighetsmätaren och bara kör med cykeldator, trist men sant...

jahopp då var man en hoj rikare å mycket fattigare.. men den är sjuukt fin:) å jag tvivlar inte på miltalet ett dugg... fan va lust jag har att köra nu... första sporthojen å allt :arsele :banana

Ta det rätta, ta en en retta! R1 is the shit... grattis till en fin sommar! Kör försiktigt bara :tummenupp

Nybörjare skrev:
2104754 Vad ni än gör så kör för tusan inte lite på en säsong,Kör så det ryker!!!.Skulle du mot förmodan sälja hojen och ha för lite mil på den så blir det svårsålt.Att du har familj,arbete,hus och andra saker som tar tid,det ska du aldrig nämna utan "backa" framåt mätaren och säg också att du är fanatisk och verkligen brinner för mc och tar den till kiosken,jobbet,affären,brevlådan,posten..ja överallt helt enkelt så slipper du masor av spekulationer varför den gått så himla lite för det ska ju bara ha körts MINST 500 mil på en säsong.Allt under det är man ju helt galen som äger en mc.

Men det är ju klart...en del kan ju köpa en mc och sedan sitta vid frukostbordet på morgonen och titta ner på gatan på folk som går förbi och fundera.....undra vad dom fattiga ska göra idag?

Haha!

Helt rätt. Jag hinner köra runt 250mil/år men det är aldrig nån som tror mig. Jag har kört bana 3 ggr... ingen som tror det heller! (bara för att jag kör ifrån dom)

Har fru å 2 barn, så hur fan skulle jag hinna MER, å ha en vettig fru som inte gör eller tycker allt efter min pipa?`

Jag säger bara! Ni som är singlar... kör så det ryker innan det är för sent!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti