r1:an lr r6:an

Skrikpeppe

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Ort
sthlm
Hoj
CBR 600f -97
Tjenare.... undrar bara en sak funderar på att köpa hoj nu till nästa säsong och det står mellan r6:an och r1:an.... problemet e bara att jag måste plugga ner den eftersom jag bara har kort för mellan hoj vill ha tips om vilken hoj ni skulle välja???? :confused:
 
Rätta mej om jag har fel men man får väl köra vilken kubik som helst bara den e på 25 kw lr ????
 
Skrikpeppe skrev:
Rätta mej om jag har fel men man får väl köra vilken kubik som helst bara den e på 25 kw lr ????
du har rätt. dock får det ej överstiga 0.16kw / kg , men det gör det knappast med en r6/r1 .

rätta mej om jag har fel.
 
Har en till fråga vet nån en sida där dom säljer camoflage byxor o jackor som e ce märkta????
 
Skrikpeppe skrev:
Tjenare.... undrar bara en sak funderar på att köpa hoj nu till nästa säsong och det står mellan r6:an och r1:an.... problemet e bara att jag måste plugga ner den eftersom jag bara har kort för mellan hoj vill ha tips om vilken hoj ni skulle välja???? :confused:

1.Vanligaste frågan på sh
2.Sök i forumet
3.Fucko fråga :fatta!
 
Skrikpeppe skrev:
Tjenare.... undrar bara en sak funderar på att köpa hoj nu till nästa säsong och det står mellan r6:an och r1:an.... problemet e bara att jag måste plugga ner den eftersom jag bara har kort för mellan hoj vill ha tips om vilken hoj ni skulle välja???? :confused:


Välj min Gsx-r 600 -01 :tummenupp Den är 25kw reggad å kommer bli tillsalu till våren :banana
 
Ingen av dessa hojjar skulle jag vilja ha strypta, de lär ju inte gå vidare bra iaf.

En stånka lär väl gå bättre, rätta mig om jag har fel!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top