r1:an lr r6:an

Skrikpeppe

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
CBR 600f -97
Tjenare.... undrar bara en sak funderar på att köpa hoj nu till nästa säsong och det står mellan r6:an och r1:an.... problemet e bara att jag måste plugga ner den eftersom jag bara har kort för mellan hoj vill ha tips om vilken hoj ni skulle välja???? :confused:

Rätta mej om jag har fel men man får väl köra vilken kubik som helst bara den e på 25 kw lr ????

Skrikpeppe skrev:
Rätta mej om jag har fel men man får väl köra vilken kubik som helst bara den e på 25 kw lr ????
du har rätt. dock får det ej överstiga 0.16kw / kg , men det gör det knappast med en r6/r1 .

rätta mej om jag har fel.

Har en till fråga vet nån en sida där dom säljer camoflage byxor o jackor som e ce märkta????

Skrikpeppe skrev:
Tjenare.... undrar bara en sak funderar på att köpa hoj nu till nästa säsong och det står mellan r6:an och r1:an.... problemet e bara att jag måste plugga ner den eftersom jag bara har kort för mellan hoj vill ha tips om vilken hoj ni skulle välja???? :confused:

1.Vanligaste frågan på sh
2.Sök i forumet
3.Fucko fråga :fatta!

Skrikpeppe skrev:

Välj min Gsx-r 600 -01 :tummenupp Den är 25kw reggad å kommer bli tillsalu till våren :banana

Ingen av dessa hojjar skulle jag vilja ha strypta, de lär ju inte gå vidare bra iaf.

En stånka lär väl gå bättre, rätta mig om jag har fel!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back