S4power skrev:Till och börja med har jag inte sagt hur mycket trimmad RS4:an är...
Jag har inte heller sagt hur utgången vart...
Sen så handlade det om farter från ca 90 och uppåt
Nej jag vet, svara bara på Racercukels fråga....Bilarna går grymt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
S4power skrev:Till och börja med har jag inte sagt hur mycket trimmad RS4:an är...
Jag har inte heller sagt hur utgången vart...
Sen så handlade det om farter från ca 90 och uppåt
Ronny_R6 skrev:Nej jag vet, svara bara på Racercukels fråga....Bilarna går grymtdu kanske vet vem min polare är han har en Silver RS4 Dahlbäck trimm och 19" sportech fälgar riktigt snygg...Hans bil står hos Dahlbäck nu och bygger om framsystemet kattarna fram ströp ju en hel del...
S4power skrev:Jepp, om det inte finns fler med sportec så vet jag vem ägaren är.
Du är inte i Stockholm med R1:an någon gång, det skulle vara roligt att prova i fler olika intervaller.![]()
S4power skrev:Jepp, det var jag som körde RS4:an.
Har jag skrivit någonstans vem som tog vem?
S4power skrev:Jepp, om det inte finns fler med sportec så vet jag vem ägaren är.
Du är inte i Stockholm med R1:an någon gång, det skulle vara roligt att prova i fler olika intervaller.![]()

Nja... ok till början så http://movies.collegehumor.com/media/movies/996vsr1vsjet.wmvniklasroos skrev:R1an och dom flesta andra sporthojar tar allt på fyra hjul! Detta är fakta.

Fighter skrev:Kommer du på mnr ikväll? då kan vi köra lite.
ok då får vi ta det någon annan gång. Om du vill testa lite fler olika intervaller kan du ju pm:a migS4power skrev:Tyvärr inte. Sitter i bilen på väg ner till Göteborg. Maiden Rocks!
RacerKeld skrev:Allså... I teorin kan en moderna sporthoj dra ifrån dom flesta fyrhjulingar - men i praktiken är det jo inte så, då ganska mycket avhänger av föraren.
S4power skrev:Väl skrivet! Många tror att dom är kapabla att sätta tider som publiceras i div. tidningar, men att sätta en sån tid på ett försök, på gatan, är inte alltid så lätt...
bmwjohan skrev:varför förutsätter alla att det handlar om acceleration från 0-200 eller något liknande så fort man nämner att det varit race? jag tycker inte att det är ett riktigt race ens. ett riktigt race är när man tävlar mot varandra i hög fart. alltså minst 150 och uppåt på 90-vägar tex. jag har kört så med min blade mot en m3 flera gånger och det är fan inte lätt att rejsa mot den i dom farterna. alltså man tävlar mot varandra i kanske 3 mil eller nått sånt. när m3'an sveper in i kurvor i 220 och man själv nästan måste åka med knät i för att det ska funka i dom farterna är man inte så kaxig. det är ju sån jäkla skillnad på hur lätt det är att klara sig ur en krissituation mitt i en sån kurva om man sitter i ett fordon med fyra superfeta däck och abs eller om man ligger och knäskrapar med typ 5kvcm däck i backen. i alla fall är det det för mig. om man rejsar mot potenta bilar i höga farter på 90-vägar anser jag att det handlar mest om hur våghalsig man är som mc-förare ifall man skall vinna rejset. sen är det ju i och för sig rätt stor skillnad på en r1 och en gammal sur blade.
RacerKeld skrev:Allså... I teorin kan en moderna sporthoj dra ifrån dom flesta fyrhjulingar - men i praktiken är det jo inte så, då ganska mycket avhänger av föraren.
Jag skulle inte villa sätte en hundring på, att alla R1-förare kan dra ifrån en kompetent RS4-chauffis.
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!