Barris
Nordenpaketet!
Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hulliganen! skrev:2606660Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.
Hulliganen! skrev:2606973Den stod förvarad i kamera övervakat garage på bredgatan,var iväg typ två timmar under den tiden han någon/några jävlar lägga vanntarna på den, blir så förbannad att folk inte kan ge fan i andras saker
Hulliganen! skrev:2607393Yapp Biohazard det e det nog =) Hur e ditt nya garage får ni ha grejerna ifred där?? Och väs..har hört med en annan i garaget och enligt han stod hojen där kl 13:? han mindes inte exakt fick reda på det efter första inlägget. Dom hade ricktat bort kameran som stod vid min plats men glömt en som står lite längre bort,ska ringa parkerings bolaget imorron och höra ifall dom har fått med svinet/svinen.
Biohazard skrev:2607688
Sen kommer nästa problem: Få förs.bol. att det Inte rör sig om förs.bedrägeri.
En tjejkompis som hade just en R1 fick inte en spänn för sin. Lilla Svensson mot stora stygga försäkringsbolaget, hon hade inte en chans, så nu sitter hon m. ett fett lån och hojen borta.
Hoppas dety löser sig för dig bara. Hittar du dom j*vlarna som gjort det så säg till, så hjälper jag dig att "prata dom tillrätta"![]()
Spectral skrev:2624445Tycker man hör om väldigt mycke stölder i Landskrona. Kanske för att det är mycke invandrare där?![]()
![]()
Blir man förvånad att Sverigedemokraterna fick vääldigt många röster där? Nä
Jävligt synd att det ska behöva vara så.
Hulliganen! skrev:2606660Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |