R1:a STULEN I LANDSKRONA!

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.

Så tråkigt att det ska hända hela tiden! Det borde ju avta lte när det blir kallare ute.

Hulliganen! skrev:
2606660 Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.

Mer info, var i stan? Hur var den förvarad?

Ska helt klart hålla ögonen öppna.
Bor själv i denna före detta så underbara staden.
Jag och min polare har sammanlagd fått 4 hojar stulna här så jag vet hur det känns.
Våra hojar stod ändå i kameraövervakat garage..
Man blir så förbannad! :mad:

Den stod förvarad i kamera övervakat garage på bredgatan,var iväg typ två timmar under den tiden han någon/några jävlar lägga vanntarna på den, blir så förbannad att folk inte kan ge fan i andras saker

Som sagt så kommer en MC känga snart,, då får dom det lite jobbigare... :mad:

Så trist,, har inte kollat till min på tre veckor nu,, hmmm, ska kanske göra de

Hulliganen! skrev:
2606973 Den stod förvarad i kamera övervakat garage på bredgatan,var iväg typ två timmar under den tiden han någon/några jävlar lägga vanntarna på den, blir så förbannad att folk inte kan ge fan i andras saker

ehm inte för att vara den som är den...

1) beklagar, det är synd att inte folk fattar skillnaden mellan sitt och andras.

2) i ditt första inlägg säger du:
Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06

och här ovan säger du att den stog förvarat i ett kamera övervakat garage och att du var iväg i typ 2 timmar ?? vilket är det ?

3) iomed att det var ett kameraövervakat garage, vad säger kamerorna ?

har det varit dagtid så borde någon ha sett någonting någonstans..
det gäller "bara" hitta denna någon..

Lycka till

Det var i PRECIS det garaget vi blivit av m. våra hojar..
Byt garage! Du får inte ens se filmen från kameran. Tro mig jag tjatade på fastighetsägaren men det var bara polisen som fick se. Det var ju integritetskränkande annars...??!! Jag älskar våra svenska lagar.
Ps. Det måste vara du som är min granne då?

Ahh va trött man blir på alla hojstölder. :mad:
E det kanske adnan_gangster å company från "fjunarstorm" kanske??

Yapp Biohazard det e det nog =) Hur e ditt nya garage får ni ha grejerna ifred där?? Och väs..har hört med en annan i garaget och enligt han stod hojen där kl 13:? han mindes inte exakt fick reda på det efter första inlägget. Dom hade ricktat bort kameran som stod vid min plats men glömt en som står lite längre bort,ska ringa parkerings bolaget imorron och höra ifall dom har fått med svinet/svinen.

Hulliganen! skrev:
2607393 Yapp Biohazard det e det nog =) Hur e ditt nya garage får ni ha grejerna ifred där?? Och väs..har hört med en annan i garaget och enligt han stod hojen där kl 13:? han mindes inte exakt fick reda på det efter första inlägget. Dom hade ricktat bort kameran som stod vid min plats men glömt en som står lite längre bort,ska ringa parkerings bolaget imorron och höra ifall dom har fått med svinet/svinen.

ok
med lite tur har den andra kameran tagit dem, eller någon annan kamera som de har passerat förbi på vägen dit eller ut. samt om det kan finnas någon som sett något men inte reagerat för att det inte sett mysko ut.

om de har riktat om kameran vid ett tidigare tillfälle så bör ni gå igenom den tidpunkten också för att se vem som gjort det..

lycka till

De ggr dom tog våra hojar, hade samtliga svin hjälmar m. tonade visir på sig så gick tydligen ej att se vilka de var. Och som sagt fick jag inte se på bilderna. Man kanske hade känt igen hjälmarna iaf.
Ang. mitt nuvarande garage, så har det varit vid ett tillfälle någon tagit bort kapellet fr mcn antagligen för att upptäcka att jag har 5 lås på den! :D
Annars har den fått stå i lugn & ro ca 1 år.

Sen kommer nästa problem: Få förs.bol. att det Inte rör sig om förs.bedrägeri.
En tjejkompis som hade just en R1 fick inte en spänn för sin. Lilla Svensson mot stora stygga försäkringsbolaget, hon hade inte en chans, så nu sitter hon m. ett fett lån och hojen borta.
Hoppas dety löser sig för dig bara. Hittar du dom j*vlarna som gjort det så säg till, så hjälper jag dig att "prata dom tillrätta" :kulspruta

Last edited:
Ja man får ju hoppas att bolaget inte börjar strula, finns inget värre :( och jag har skickat iväg lite "efterlysningar" om man säger så ;)

Biohazard skrev:
2607688
Sen kommer nästa problem: Få förs.bol. att det Inte rör sig om förs.bedrägeri.
En tjejkompis som hade just en R1 fick inte en spänn för sin. Lilla Svensson mot stora stygga försäkringsbolaget, hon hade inte en chans, så nu sitter hon m. ett fett lån och hojen borta.
Hoppas dety löser sig för dig bara. Hittar du dom j*vlarna som gjort det så säg till, så hjälper jag dig att "prata dom tillrätta" :kulspruta

Varför skulle ett försäkringsbolag hävda bedrägeri om inte det vorde en skum stöld? Bara för att de är stora så måste de ha skapligt på fötterna för att totalneka ersättning.. Har de gjort det så borde även en polisanmälan mot personen ifråga ang försäkringsbedrägeri vara under utredning.

Det finns oftast rent krasst två anledningar till varför man inte får ersättning från sitt försäkringsbolag

Antingen så täcks inte skadan av vilkoret.

Eller så har man inte rent mjöl i påsen.

Sant..så sant. Jaja tror själv inte att det kommer att bli några problem..fast helst skulle jag vilja se att pappa blå hittar den/dom som har snott den och låser in dom. Käns för jävligt att veta att någon annan säkert sitter och skruvar ner knarren som man har varigt så rädd om och lagt ner så mycket pengar på :( hon skulle ju få fälgarna polerade nästa vecka *snyft*

Hade den några speciella kännetecken?

Försök att fixa ett garage närmre hamnen. Enligt en bekant avtar stölderna ju längre ner mot vattnet man kommer.
Fattar inte varför de inte tar min skönhet :D

Tycker man hör om väldigt mycke stölder i Landskrona. Kanske för att det är mycke invandrare där?:mad: :rolleyes: :huvet Blir man förvånad att Sverigedemokraterna fick vääldigt många röster där? Nä:rolleyes: Jävligt synd att det ska behöva vara så.

Spectral skrev:
2624445 Tycker man hör om väldigt mycke stölder i Landskrona. Kanske för att det är mycke invandrare där?:mad: :rolleyes: :huvet Blir man förvånad att Sverigedemokraterna fick vääldigt många röster där? Nä:rolleyes: Jävligt synd att det ska behöva vara så.

Eftersom du inte vet nåt om det kanske du gör bäst i att vara tyst och inte förlöjliga dig mer med fler trångsynta, rasistiska uttalanden...
Tänk om det skulle råka vara en svensk som stulit den vilket är rätt troligt.
Tänka innan man talar? :tummenupp

hallå

Fick min 748 stulen för nu snart 2 år sen o vi har namn på vem som gjort det o allt men snuten gör inget, ta gärna kontakt me mig om du vill ha hjälp för ja vet var den kan befinna sig. Tag gärna även kontakt om du vill ha hjälp me leta upp den o säga till dessa grabbar så de fattar va de håller på me:yoparty :yoparty :yoparty

Hulliganen! skrev:
2606660 Fick min blåa R1:a 00:a Stulen någon gång mellan kl 24:00 och klockan 15:00 12/11-06 Regg nummer är RKW751. Håll gärna utkik efter den.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti