Ser inte lika clean ut som '03an med tanke på luftintagen i frontkåpan, sen är det väll inte riktigt samma projektorlysen som på sexan va? Grymt fett med seatpipes orginal på den iaf! Ser hårig ut. Är inte tanken slimmad också? Skål för nya rettan!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Micke skrev:samma gamla bromsar verkar dom köra med...
MrGooFy skrev:Precis min tanke, varför inte slänga på lite grymmare 6-kolvsbromsar med stålomspunnet orginal??
McB skrev:Men, som tur är, så är detta bara ett Photoshopjobb, och ett dåligt sådant dessutom. Titta bara på framskärmen och skarven mellan strålkastare/kåpa. Massvis med perspektivfel finns det också, så jag skulle inte lita för mycket på den här bilden.
BigKay skrev:Den bilden finns med i nya Bike också, skulle dom ha me en PSad bild?
FireSalle skrev:Äh spelar roll! Den har ju fortfarande cylindrarna på rad. Inget för mig![]()

eus skrev:Klart det spelar roll.. när man kan köra ifrån folk som bara har en halv motor![]()

BigKay skrev:Den bilden finns med i nya Bike också, skulle dom ha me en PSad bild?
|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |