R1-04 på blocket 110k

"dessa monster kommer gå på
ca 140-150.000" det är väl överdrivet med sådär 20 000 sek väl?

BigKay skrev:
"dessa monster kommer gå på
ca 140-150.000" det är väl överdrivet med sådär 20 000 sek väl?

En R1 03 gick väl för 129 900 och 04 kommer bli aningen dyrare så visst kanske en viss överdrift men inte med 20K

Lilla_damen skrev:
sen beror de ju på om de ens ligger ett dyft sanning i annonsen.. :dummer

Varför skulle den inte vara sann? starta mc-firma så kan du med impotera hojar.

Hvis dere kjøper en slik gråimportert(heter iallefall det i Norge) hvordan går det da dersom det er garantifeil/barnesykdommer på sykkelen. Den offisielle svenske Yamaha-importøren vil vel neppe hjelpe dere? Da er en avhengig av at denne Thomas er seriøs. Ha dette i bakhodet...

ninja-mannen(c) skrev:
Hvis dere kjøper en slik gråimportert(heter iallefall det i Norge) hvordan går det da dersom det er garantifeil/barnesykdommer på sykkelen. Den offisielle svenske Yamaha-importøren vil vel neppe hjelpe dere? Da er en avhengig av at denne Thomas er seriøs. Ha dette i bakhodet...

:confused: :kocko :va :dummer

ninja-mannen(c) skrev:

Jag tror jag förstår vad du skriver, isåfall håller jag med dig. :)

ninja-mannen(c) skrev:

Men man får garanti från vissa länder man impoterar ifrån,som danmark har nybilsgaranti fast inte tyskland,sen vet jag ju inte om det gäller motorcyklar.

Ni är för sena allihopa, jag har redan köpt dom!! :D

Carlsson skrev:
Godafton,

Det är bullshit! Finns inte en maskin att köpa ännu worldwide...

Då är det väl någon som kör ett för tidigt april skämt.

*går och gömmer sig i ett hörn och skäms*

Carlsson skrev:
Godafton,

Det är bullshit! Finns inte en maskin att köpa ännu worldwide...

dom kanske är beställda nu men inte kommer förrens om 2mån,
och att han sätter ut annonsen nu för att få köpare på alla hojarna när dom kommer......

de e så att man får lust till å sälja gixxern som ja precis köpt!! men som ni andra så tror ja de e mycke snack å väldigt liten verkstad!!

Jo, frågan är om det är sanning bakom det hela.
Tror ju personligen inte det.

Men stämmer det så... SPARA, SPARA, SKRAPA, SKRAPA, LÅNA, LÅNA!
GEEE MIIG!!!! :kär :slicka

Jag har iaf svarat på annonsen!! :banana

Jag vill ha en, enligt Mc-handlaren här hemma så kommer den kosta 138900kr när den kommer till dem i februari.

Pengar över till massa godis till hojen!! :tummenupp

R1 04a på Blocket

Hej jag har snackat med killen och han har både fått he dom och sålt dom!
Men han kunde ta hem nya mot beställning (kontrakt) Men det var nåt mygel med det hela för dom får tydligen inte säljas än,jag frågade lite om garantier och då sa han att för att skydda honom (efter som han tog in dom för tidigt) så har han pratat ihop det med ett antal firmor som gör garantijobb utan att röja säljaren! Jag kunde få 2st för 95`000:- st Men jag vet inte måste man momsa grejorna eller vad fan är det som gäller med det här egentligen blir man blåst om man tjackar en eller??
Nån som förstår hur det hela går till får gärna dela med sig lite!!! :confused:
Mvh Nicke

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP