Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akesson skrev:Har denna varit uppe innan?? Har inte sett den själv iaf!
Mumma!!
BENSON skrev:????????? nä den har nog inte varit uppe.

Silwer skrev:jag gillar inte avgassystemet nu heller och sen är jag tveksam till att svart ram o gejor är snyggt.

Silwer skrev:jag gillar inte avgassystemet nu heller och sen är jag tveksam till att svart ram o gejor är snyggt.
Akesson skrev:Avgasssystemet känns dock Posör!! ett smidigt sidomonterat hade i mina ögon sett råare ut!
Det kommer du att göra!!vtwin skrev:Jag brukar ändra åsikt när jag har fått se grejerna på riktigt![]()

cbjorkman skrev:Posör?
Det borde väl vara bra att det sitter undangömt så kanske det inte blir skrot vid en krasch.
Söder skrev:Det kommer du att göra!!
Jag var lite "anti" när jag först såg den på bild, men när jag mötte
kärleken i verkligheten så var man ju såld!![]()
Den är riktigt läcker!!!![]()
maverick_750rr skrev:Köp acrapovicsystem till den så får du den garanterat sidfomonterad.
Snygg som fan e den, racemodellen.
750RR
Den har inte kommit ut i butik ännu vad jag vet....vtwin skrev:Vart har du sett den på riktigt? Mässa? Har den kommit ut i butik redan??
valmers skrev:Vilken tråkig hoj! Vågar inte Yamaha ett skit? Varför har de inte byggt en replika av YZR M1?

Goodstuff skrev:För att det inte är företagsekonomiskt försvarbart. De har dock byggt en snygg hoj som komemr sälja skitmycket. Det är företagsekonomiskt försvarbart.![]()
valmers skrev:Snygg? Tråkig, ful och intetsägande är vad den är. Tänk om Yamaha hade vågat....men vänta nu, den har ju radfyra och radialbromsar....DET ÄR JU EN M1-REPLIKA!
Kommer visst i februari enl. handlare -std.versionen alltså...vtwin skrev:Vart har du sett den på riktigt? Mässa? Har den kommit ut i butik redan??
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|