R1-04 bild

Silwer skrev:
jag gillar inte avgassystemet nu heller och sen är jag tveksam till att svart ram o gejor är snyggt.

Jag gillar heller inte sätespiporna riktigt men det är nog en vanessak tror jag. Jag brukar ändra åsikt när jag har fått se grejerna på riktigt :Bugar
 
Silwer skrev:
jag gillar inte avgassystemet nu heller och sen är jag tveksam till att svart ram o gejor är snyggt.

Är nog böjd att hålla med till en viss del!
Men racevarianten är bra mycket coolare än std! Avgasssystemet känns dock Posör!! ett smidigt sidomonterat hade i mina ögon sett råare ut!
 
Silwer skrev:
jag gillar inte avgassystemet nu heller och sen är jag tveksam till att svart ram o gejor är snyggt.

Köp acrapovicsystem till den så får du den garanterat sidfomonterad. :tummenupp

Snygg som fan e den, racemodellen.

750RR
 
Akesson skrev:
Avgasssystemet känns dock Posör!! ett smidigt sidomonterat hade i mina ögon sett råare ut!

Posör?

Det borde väl vara bra att det sitter undangömt så kanske det inte blir skrot vid en krasch.
 
vtwin skrev:
Jag brukar ändra åsikt när jag har fått se grejerna på riktigt :Bugar
Det kommer du att göra!!
Jag var lite "anti" när jag först såg den på bild, men när jag mötte
kärleken i verkligheten så var man ju såld! :kär
Den är riktigt läcker!!! :fakta
 
cbjorkman skrev:
Posör?

Det borde väl vara bra att det sitter undangömt så kanske det inte blir skrot vid en krasch.

Jag menar mer att det ser posör ut! Den coolaste lösningen på seatpipe enligt mig är den man hittar på Racepreppade Cbr600. Alltså ett "vanligt" rör under kutsen!
 
Söder skrev:
Det kommer du att göra!!
Jag var lite "anti" när jag först såg den på bild, men när jag mötte
kärleken i verkligheten så var man ju såld! :kär
Den är riktigt läcker!!! :fakta

Vart har du sett den på riktigt? Mässa? Har den kommit ut i butik redan??
 
Jag hittar ingen harmoni i designen i huvudtaget. Bara massa skarpa linjer som går lite hur som helst känns det som.
 
maverick_750rr skrev:
Köp acrapovicsystem till den så får du den garanterat sidfomonterad. :tummenupp

Snygg som fan e den, racemodellen.

750RR

Precis som Ackrapovic har gjort sidfomonterade ljuddämpare/avgassystem till Ducati och senaste CBR600RR...
 
vtwin skrev:
Vart har du sett den på riktigt? Mässa? Har den kommit ut i butik redan??
Den har inte kommit ut i butik ännu vad jag vet....
Jag fick se, klämma och känna på den hos en leverantör till Yamaha!
Har dock bara sett silver lacken.
 
Vilken tråkig hoj! Vågar inte Yamaha ett skit? Varför har de inte byggt en replika av YZR M1?
 
valmers skrev:
Vilken tråkig hoj! Vågar inte Yamaha ett skit? Varför har de inte byggt en replika av YZR M1?


För att det inte är företagsekonomiskt försvarbart. De har dock byggt en snygg hoj som komemr sälja skitmycket. Det är företagsekonomiskt försvarbart. :7peta
 
Goodstuff skrev:
För att det inte är företagsekonomiskt försvarbart. De har dock byggt en snygg hoj som komemr sälja skitmycket. Det är företagsekonomiskt försvarbart. :7peta

Snygg? Tråkig, ful och intetsägande är vad den är. Tänk om Yamaha hade vågat....men vänta nu, den har ju radfyra och radialbromsar....DET ÄR JU EN M1-REPLIKA!
 
valmers skrev:
Snygg? Tråkig, ful och intetsägande är vad den är. Tänk om Yamaha hade vågat....men vänta nu, den har ju radfyra och radialbromsar....DET ÄR JU EN M1-REPLIKA!

Just det!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top