Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nisse Järnet skrev:FET!!!!![]()
"It begins with a third-generation, 998cc, liquid-cooled, short-stroke, 20-valve, in-line four-cylinder engine designed to make 180 horsepower power at a stratospheric 12,500 rpm. The shorter cylinder head is re-angled farther forward to 40 degrees, far enough forward to allow the main frame spars to go over the engine instead of around it."
"Dry weight: 171kg"
http://www.yamaha-motor.com/products/unitinfo.asp?lid=2&lc=mcy&cid=5&mid=6
Silwer skrev:är det bara jag som föredrar ljudämpare som vanligt och inte uppdragen under dynan?
Silwer skrev:man börjar undra var gränsen går 1000cc och 180hk, snart är det väl 200 litershästar i värsta hojarna, det måste fasen finnas en gräns.
Kan de vässa 30hk på bara några år så måste de ju kunna ta ut ännu mer.
Silwer skrev:käns ändå som om 30hk inte kommer för att man slänger på 1500 varv på toppen det är nåt mer isf?
Har R6 ärliga 200 literkusar alltså?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |