R1 -01 krafs!!!

danneinthehouse

Bawv jyyyyr headzz!
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
R1-01/YZ250-00
Beställde tailcleaner från s-racing, kapade orginalet bakom batt-holken, tycker underkåpan sitter sladdrig som en ball-fraggel! :arsele nån som fått grym passform? :Bugar

// Danne

Samma här, dock insåg jag vid inpassningen att man lätt kunde ha kvar orginalplasten fram till bakramens förstärkning/skjutsadel fäste. Så jag har kvar mer orginal plast än de föreslår. Elektroniken sitter klart mer skyddad !!!

Jag fick dock kapa längs med ytterkanterna på undersidan.

Problemet är att tailguardens skärning inte stämmer så bra med kåpan, det bli ett par mm glapp på ett par ställen.Däremot sket jag i plastskruvarna som följde med och använder wellnut´s och eloxerade aluskruv istället.

danneinthehouse skrev:
Beställde tailcleaner från s-racing, kapade orginalet bakom batt-holken, tycker underkåpan sitter sladdrig som en ball-fraggel! :arsele nån som fått grym passform? :Bugar

// Danne

Hörrö din pajjas... :banana
Passformen på hojjen kan inte bli bättre än ditt arsle i ett brevinkast de glipar alltid :arsele :

Just därför handlar jag inte av s-racing :mad: .
Däremot köpte polaren ett par fotpinnar (sats) dom var helt ok med bra finish och passform. till gixxer 1000 :tummenupp

jag fick oxo kass passform på min, ska försöka få sakerna att sitta lite bättre när det blir lite varmare i mitt garage...

danneinthehouse skrev:

// Danne

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...