R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

kiloe

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Honda cbr 600fs
Jag tackar så mycket för denna trevliga dag! Som så många andra säger, en stor eloge till arrangörerna som gjorde detta möjligt, och alla andra för den delen! =)

Kommer bilderna upp som fotades under dagen? Såg en himla massa med fina kameror som fotade i alla fall ;P
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jag tackar så mycket för denna trevliga dag! Som så många andra säger, en stor eloge till arrangörerna som gjorde detta möjligt, och alla andra för den delen! =)


Kommer bilderna upp som fotades under dagen? Såg en himla massa med fina kameror som fotade i alla fall ;P


"mina bilder" kommer upp så snart jag får tag i dom:tummenupp
 

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Skåne
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
Jag tackar så mycket för denna trevliga dag! Som så många andra säger, en stor eloge till arrangörerna som gjorde detta möjligt, och alla andra för den delen! =)

Kommer bilderna upp som fotades under dagen? Såg en himla massa med fina kameror som fotade i alla fall ;P
''

Bilderna hamnar här
 

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
jodå om man bortser från missödet (fråga inte) jag hade så var det en supertur :)

Vilka tänker du på då?? Det som hände på nettos parkering:va :D

Tack till aidem och Fajfor för den lilla rundan jag var med på :tummenupp
Tack själv. Trevligt så länge det varade :näsblod
hahhaa jag som klantade mig? vem var det som ledde oss in på en väg som går över till en grusvägen direkt efter krönet hahha jajaj shit happens :tummenupp

:gnisslahmm det var jag:hej men man brukar säga att man ska följa Raijslaitern o jag höll ju mig på hjulen. Jag kan inte hjälpa att du ska vara såå himla speciell :krama o bryta dig ur.....:brinnerup
Hoppas att få se dig snart igen.
 
Last edited:

spixer

spiff
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Skåne
Hoj
yzf 1000R och FZR1000
Vill bara anmärka här att i vår grupp hade vi minsann inte nån GPS.. Och det kanske märktes :D:D

det håller en å andra sidan lite alert när man måste vara med vid Moneys tvärbromsningar inför avfarter hon missat :D
Det blir ju faktiskt roligare då
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!! :gnissla :dummer
Den enda trebokstäversförkortning som accepteras är KPT. :D

Vill bara anmärka här att i vår grupp hade vi minsann inte nån GPS.. Och det kanske märktes :D:D

Ingen jäkla GPS i min grupp iheller. Vi Körde På Känn och körde dessutom rätt. Eller ja nästan... missade en liten avstickare på knappt en kilometer :gnissla
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ingen jäkla GPS i min grupp iheller. Vi Körde På Känn och körde dessutom rätt. Eller ja nästan... missade en liten avstickare på knappt en kilometer :gnissla

låter som samma avstickare som jag missa, kan det vara den vid fiskodlingen? :D :D men d va ingen som märkte d så ja fortsatte. :rofl :rofl :tungan
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
:gnisslahmm det var jag:hej men man brukar säga att man ska följa Raijslaitern o jag höll ju mig på hjulen. Jag kan inte hjälpa att du ska vara såå himla speciell :krama o bryta dig ur.....:brinnerup
Hoppas att få se dig snart igen.

Hihi ingen fara min vän, du kunde ju faktiskt inte hjälpa det :( lätt o svänga fel.. sen önskar jag att man kanske hade haft abs just då :tummenupp

:mad: vi pratar INTE om det!!!

:såjaponken:krama:krama:hihi:hihi
 
Last edited:

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
låter som samma avstickare som jag missa, kan det vara den vid fiskodlingen? :D :D men d va ingen som märkte d så ja fortsatte. :rofl :rofl :tungan

Stämmer bra det :D Hade vist lite hög fart när vi blåste förbi den korsningen. Men som sagt... 1km felkörning totalt.

Jag kör hellre 5 varv i rondelerna på väla än använda GPS på hojen :yoparty
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Hoho, gott folk. Dog tråden helt efter lördagen? :D


Nu är jag åter i varje fall, 1.5 dygn utan internet... Jag trodde ett tag att jag skulle avlida :näsblod

Ska sätta mig och kolla igenom alla bilder nu! :)


Och ett jättetack till Aste! Heltrevlig runda!!
Och eftersom vi var först i mål, så borde det betyda att vi var bäst, eller hur? :D
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top