R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Jag tackar så mycket för denna trevliga dag! Som så många andra säger, en stor eloge till arrangörerna som gjorde detta möjligt, och alla andra för den delen! =)

Kommer bilderna upp som fotades under dagen? Såg en himla massa med fina kameror som fotade i alla fall ;P

Jag tackar så mycket för denna trevliga dag! Som så många andra säger, en stor eloge till arrangörerna som gjorde detta möjligt, och alla andra för den delen! =)

Kommer bilderna upp som fotades under dagen? Såg en himla massa med fina kameror som fotade i alla fall ;P

"mina bilder" kommer upp så snart jag får tag i dom:tummenupp

''

Bilderna hamnar här

jodå om man bortser från missödet (fråga inte) jag hade så var det en supertur :)

Vilka tänker du på då?? Det som hände på nettos parkering:va :D

Tack till aidem och Fajfor för den lilla rundan jag var med på :tummenupp
Tack själv. Trevligt så länge det varade :näsblod
hahhaa jag som klantade mig? vem var det som ledde oss in på en väg som går över till en grusvägen direkt efter krönet hahha jajaj shit happens :tummenupp

:gnisslahmm det var jag:hej men man brukar säga att man ska följa Raijslaitern o jag höll ju mig på hjulen. Jag kan inte hjälpa att du ska vara såå himla speciell :krama o bryta dig ur.....:brinnerup
Hoppas att få se dig snart igen.

Last edited:
Vill bara anmärka här att i vår grupp hade vi minsann inte nån GPS.. Och det kanske märktes :D:D

det håller en å andra sidan lite alert när man måste vara med vid Moneys tvärbromsningar inför avfarter hon missat :D
Det blir ju faktiskt roligare då

Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!! :gnissla :dummer
Den enda trebokstäversförkortning som accepteras är KPT. :D

Vill bara anmärka här att i vår grupp hade vi minsann inte nån GPS.. Och det kanske märktes :D:D

Ingen jäkla GPS i min grupp iheller. Vi Körde På Känn och körde dessutom rätt. Eller ja nästan... missade en liten avstickare på knappt en kilometer :gnissla

Ingen jäkla GPS i min grupp iheller. Vi Körde På Känn och körde dessutom rätt. Eller ja nästan... missade en liten avstickare på knappt en kilometer :gnissla

låter som samma avstickare som jag missa, kan det vara den vid fiskodlingen? :D :D men d va ingen som märkte d så ja fortsatte. :rofl :rofl :tungan

:gnisslahmm det var jag:hej men man brukar säga att man ska följa Raijslaitern o jag höll ju mig på hjulen. Jag kan inte hjälpa att du ska vara såå himla speciell :krama o bryta dig ur.....:brinnerup
Hoppas att få se dig snart igen.

Hihi ingen fara min vän, du kunde ju faktiskt inte hjälpa det :( lätt o svänga fel.. sen önskar jag att man kanske hade haft abs just då :tummenupp

:mad: vi pratar INTE om det!!!

:såjaponken:krama:krama:hihi:hihi

Last edited:
låter som samma avstickare som jag missa, kan det vara den vid fiskodlingen? :D :D men d va ingen som märkte d så ja fortsatte. :rofl :rofl :tungan

Stämmer bra det :D Hade vist lite hög fart när vi blåste förbi den korsningen. Men som sagt... 1km felkörning totalt.

Jag kör hellre 5 varv i rondelerna på väla än använda GPS på hojen :yoparty

Hoho, gott folk. Dog tråden helt efter lördagen? :D

Nu är jag åter i varje fall, 1.5 dygn utan internet... Jag trodde ett tag att jag skulle avlida :näsblod

Ska sätta mig och kolla igenom alla bilder nu! :)

Och ett jättetack till Aste! Heltrevlig runda!!
Och eftersom vi var först i mål, så borde det betyda att vi var bäst, eller hur? :D

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025