Lägenheten hade även badrum med toa-sifonen under taket och en kedja man drog i när man spolade och ett sittbadkar med lejontassar...
Det är kärlek!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägenheten hade även badrum med toa-sifonen under taket och en kedja man drog i när man spolade och ett sittbadkar med lejontassar...
Det är kärlek!![]()
Du e arbetskadad![]()
Vem skulle inte vara det efter att ha släpat benen efter sej i typ 10 veckor!?!
Men det ÄR faktiskt kärlek. Oavsett.![]()
Vem skulle inte längta tillbaka till jobbet om man fick betalt för att kröka och gänga?![]()
Jag är bosatt i ungern där gasspis är normen och visst är det smidigt med instant värme men för vissa saker tex att steka pankakor är det värdelöst. Ugnen är ett kapittel för sig och jag har skitsvårt att inte bränna botten på det jag tillagar men det är väl en vanesak....Du har ungefär samma inställning till gasspis som alla andra som alldrig ägt/testat en, precis som jag innan jag flyttade in, men nån dag senare så var jag frälst!:bugar
Jag är bosatt i ungern där gasspis är normen och visst är det smidigt med instant värme men för vissa saker tex att steka pankakor är det värdelöst. Ugnen är ett kapittel för sig och jag har skitsvårt att inte bränna botten på det jag tillagar men det är väl en vanesak....
Gasspis är ju guld! Inga problem att steka pannkakor heller, gjorde det senast igår. Gäller bara att ha en bra stekpanna. Har ngn "värsting" väger ungefär som en gammal gjujärnspanna men är teflonbelagd, samt avtagbart handtag = går att slänga in i ugnen! =)
Har dock ett annat problem i lägenheten. Är så JÄVLA kallt! Bor på 4:e våningen (högstupp), elementen är knappt ljumna medans dem på ex 3:e våningen är riktigt varma. Har luftat dem för 4dar sedan, blev en marginell skillnad, men nu är det tillbaka (kylan). Känns inte riktigt normalt att jag redan nu måste ha ett elelement gående på maxeffekt så fort jag vaknat för att värma upp den 10gradiga luften i lägenheten.
Hyresvärden är körd. Lägenheten är en 1:a utan persienner. Min lägenhet är den enda i fastigheten UTAN persienner. Frågade värden vad som gällde, nej persienner får man själv stå för!Kan väl ffs inte stämma? går ju inte att sova med dagsljus i lägenheten!
Hyresvärden är körd. Lägenheten är en 1:a utan persienner. Min lägenhet är den enda i fastigheten UTAN persienner. Frågade värden vad som gällde, nej persienner får man själv stå för!Kan väl ffs inte stämma? går ju inte att sova med dagsljus i lägenheten!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |