Rörken 28/6

Tackar tackar. Som tur är så blev det inga bilder på mitt besök i sandfållan ha ha. Det är ju så mycket trevligare att titta på bilder där man gör någorlunda rätt.

Tackar tackar. Som tur är så blev det inga bilder på mitt besök i sandfållan ha ha. Det är ju så mycket trevligare att titta på bilder där man gör någorlunda rätt.

:squid Ne, fotografen låg ju 15-20 meter bakom dig vid det tillfället!
Du höll ett bra tempo med Kawan efter incidenten trots allt...:tummenupp

Tackar som fan! 5 bilder var inte illa, tur att ni skippar "the bloopers" med! :D

Gjorde du nåt tok du då? :va
Snart e nog f-n knät i backen på dig med (utan photoshop) Jobba på!

Last edited:

Gissa vem som kommer att få höra "knyt skosnörena" tills han köper nya dojjor... ;)

Du redde ju upp det bra ändå.

:squid Ne, fotografen låg ju 15-20 meter bakom dig vid det tillfället!
Du höll ett bra tempo med Kawan efter incidenten trots allt...:tummenupp

Kan tänka mig att killarna jag passerade vid sidan av banan fick lite hicka.
JO då Kawan funkar att kasta runt, skall bara byta framdäcket då jag inte riktigt litar på det, lite bakelit varning.

Gissa vem som kommer att få höra "knyt skosnörena" tills han köper nya dojjor... ;)

Du redde ju upp det bra ändå.

Har andra skor nästa gång, plockar ut ett par i butiken redan nu på morgonen ( fördelen med att jobba med sin hobby ). Får tacka min skyddsängel:angel som verkar arbeta övertid *S*

Last edited:
Gjorde du nåt tok du då? :va
Snart e nog f-n knät i backen på dig med (utan photoshop) Jobba på!

Gick väl lite vajjigt i några kurvor. Som när jag först fick syn på dig och trodde det hade varit en olycka.. :rolleyes:

Tack, har dock sagt åt mig själv att inte panika fram ett knäskrap, det får komma när allt annat sitter, får se hur det går med det.. ;P

Fina bilder :).

Kul att någon orkade ligga ute i solgasset och fota, när vi hojidioter tar på oss skinnställ i 30 graders värme, istället för att ligga vid badstranden med en glass och ta ett välbehövligt dopp :rolleyes:.

Kul dag trots att jag inte orkade prestera som jag ville i värmen..

Vart fan ligger Röken och när får man köra där och vad kostar de?? Vill med nästa gång!!

Vart fan ligger Rörken och när får man köra där och vad kostar de?? Vill med nästa gång!!

Rörken ligger strax utanför Uppsala, längs 288:an mot Östhammar. Sök på eniro för karta, eller samåk med andra stockholmare :tummenupp
Körning varje måndag (vissa söndagar) mer info på SMC:s hemsida. Anmälan börjar 17:15 men man bör vara där i tid... 100 eller 200:- kostar det beroende av om du är medlem eller inte?

:yoparty

Rörken ligger strax utanför Uppsala, längs 288:an mot Östhammar. Sök på eniro för karta, eller samåk med andra stockholmare :tummenupp
Körning varje måndag (vissa söndagar) mer info på SMC:s hemsida. Anmälan börjar 17:15 men man bör vara där i tid... 100 eller 200:- kostar det beroende av om du är medlem eller inte?

:yoparty

Va där för första gången ( då tvingar de en till konstigheter.. ) Kom dit 16:30 då va det precis så vi fick köra..

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing