Lite bilder från Rörken 2009-07-20,Var bara där en liten stund så alla grupper blev inte med ikväll. http://picasaweb.google.se/tjoffaols/Rorken20090720?feat=directlink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som om det var färre än vanligt, var det så?
// Per
Hur går det till på rörken? Åker man bara dit och kör? Kostar? Senast jag var där var 10 år sen och det har väl hänt saker sen dess. Och vilka dagar är det ok?
Det är måndagar 18 - 22 var där i god tid innan...
Kostar 100:- om man är medlem i SMC annars 150 tror jag.
Mer info här:
http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=878
Det är måndagar 18 - 22 var där i god tid innan...
Hur går det till på rörken? Åker man bara dit och kör? Kostar? Senast jag var där var 10 år sen och det har väl hänt saker sen dess. Och vilka dagar är det ok?
senast jag va där kom jag halv fem, stog i kö en timme och fick sedan reda på att man va tvungen att köra långsamma gruppen första gången man körde och de västarna va slut.
200 skulle det ha kostat i alla fall om man fått plats. (om man inte är SMC då det kostar 100)
kollade iallafall på första gruppen och ojjade mig att man va tvungen att hålla det tempot en hel kväll utan att få köra om tills jag såg att det tydligen va snabba gruppen som körde... skinnställ måste man ha oxå...
tacka vet jag gatkörning.
Det går ju inte fort fort. Men det går fort relativt till hur kurvigt det är.
Så ja nu har jag fått upp bilderna som jag tog igår på Rörken, blev väl inte riktigt den kvalitén jag hoppats på bilderna men någon kanske gillar dem........
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |