Rökfärgat glas till baklampa o blinkers Gsx-r 2007, Någon som vet var man kan köpa?

Det är helt tydligt att jag är värdelös på att söka...:P Då var det bara blinkerglasen kvar :) Tack

Finns en sida som heter xdcycle.com dock inte säker på hur det stavas men googla det så hittar du nog. Dem ska ha tonade, och blåa typ. Ska själv handla där :)

Anders på S-Racing är en hjäpsam å trevlig prick som kan fixa fram det mesta..

Om du nu skulle ha några originalglas liggandes hemma så kan du ju alltid tona dom med toningspray annars!

Om du nu skulle ha några originalglas liggandes hemma så kan du ju alltid tona dom med toningspray annars!

Jo det kan man ju göra men jag vill gärna behålla min originaluppsättning då jag är lite tveksam till vad besiktningen skulle säga. Sedan så har jag inga glas som ligger o skräpar heller :tummenupp

Jo det kan man ju göra men jag vill gärna behålla min originaluppsättning då jag är lite tveksam till vad besiktningen skulle säga. Sedan så har jag inga glas som ligger o skräpar heller :tummenupp

Ja jo jag menade att om du hade en extra uppsättning liggandes för gubbarna på besiktningen gillar verkligen inte tonat glas ;)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka