Rökfärgat glas till baklampa o blinkers Gsx-r 2007, Någon som vet var man kan köpa?

Det är helt tydligt att jag är värdelös på att söka...:P Då var det bara blinkerglasen kvar :) Tack

Finns en sida som heter xdcycle.com dock inte säker på hur det stavas men googla det så hittar du nog. Dem ska ha tonade, och blåa typ. Ska själv handla där :)

Anders på S-Racing är en hjäpsam å trevlig prick som kan fixa fram det mesta..

Om du nu skulle ha några originalglas liggandes hemma så kan du ju alltid tona dom med toningspray annars!

Om du nu skulle ha några originalglas liggandes hemma så kan du ju alltid tona dom med toningspray annars!

Jo det kan man ju göra men jag vill gärna behålla min originaluppsättning då jag är lite tveksam till vad besiktningen skulle säga. Sedan så har jag inga glas som ligger o skräpar heller :tummenupp

Jo det kan man ju göra men jag vill gärna behålla min originaluppsättning då jag är lite tveksam till vad besiktningen skulle säga. Sedan så har jag inga glas som ligger o skräpar heller :tummenupp

Ja jo jag menade att om du hade en extra uppsättning liggandes för gubbarna på besiktningen gillar verkligen inte tonat glas ;)

Nyheter

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...