rökare?

när började nu röka?

• Antal röstningar
    0
honkiie skrev:
Vart? Vill gärna veta så jag inte trampar dig på tårna igen, du blir ju så upprörd :pannkyss
Jag skiter fullständigt i om du trampar någon på tårna. Jag är inte heller upprörd :mad:

Det jag undrar är bara hur du kan förespråka rökning?

hållundan skrev:
Varför var den dum?

Generellt sett så är det nog väldigt svårt att hävda att det är svårare att inte börja röka än att sluta röka, men du får gärna vidareutveckla ditt resonemang då det låter intressant. :tummenupp

Jag tycker varken det är svårt att sluta, börja, ine sluta eller inte börja - slå det om du kan. :hihi (OBS, varken med snus eller cigaretter alltså;))

Markus skrev:
Ja, för jag är alltid politiskt korrekt. :rolleyes:
Å andra sidan tycker jag att det säger mer om personen som lägger upp en sådan bild än om personen på bilden, så jag kan väl dra till med följande dårå:

Hörru din turk, bara för att du är invandrare så kan du inte kalla ett barn med downs syndrom för cp.
Minoritetsjävel.

..and he scores!!!!!

Vem är turk, förresten? :va

Markus skrev:
Jag har i och för sig extremt bra karaktär också, extremt.
:klappar :buga

Jag väntar på att jag ska bli riktigt less nån gång och säga att nu jävlar ska jag sluta så att alla hör det. Min stolthet kanske skulle förbjuda att jag började igen. :tummenupp

Markus skrev:
Generellt sett så är det nog väldigt svårt att hävda att det är svårare att inte börja röka än att sluta röka, men du får gärna vidareutveckla ditt resonemang då det låter intressant. :tummenupp

Jag tycker varken det är svårt att sluta, börja, ine sluta eller inte börja - slå det om du kan. :hihi (OBS, varken med snus eller cigaretter alltså;))
Äh, jag tycker som sagt, vilket jag poängterat i något av mina tidigare inlägg, att det är sjukt löjligt med ryggdunkningar på folk som slutat röka och vart så jävla duktiga när det finns desto fler som aldrig fallit för "frestelsen" att det är SÅÅÅÅÅ gott. m.m.m.m.m.

Typ, änna.

hållundan skrev:
Jag skiter fullständigt i om du trampar någon på tårna. Jag är inte heller upprörd :mad:

Det jag undrar är bara hur du kan förespråka rökning?
Vet inte om jag förespråkar rökning, skulle inte råda någon till att börja med det tror jag trots att det är jävligt trevligt när man är på fyllan och även efter en riktigt svullen måltid, nå grillat eller liknande. Om det handlar om det med passiv rökning så tror jag att riskerna är ganska överdrivna. Sen så anser jag att man har rätt att röka om man vill, om det stör någon så kan man ju se det som att det stör rökaren att inte få röka.

Markus skrev:
Du. :rofl
Jag visste att en grek inte skulle tolerera att bli kallad turk, underbart. :tummenupp

Eftersom du visste att jag var grek tog jag det inte så hårt. Men det var ju värt ett försök iaf. :)

Och förresten, HUR svårt kan det faktiskt vara att sluta röka? På allvar? Är det jobbigt i 3 dagar?

honkiie skrev:
arguing.jpg
:rolleyes:

Bifogat

• retard.jpg
    retard.jpg
    28.3 KB · Visningar: 54
honkiie skrev:
Vet inte om jag förespråkar rökning, skulle inte råda någon till att börja med det tror jag trots att det är jävligt trevligt när man är på fyllan och även efter en riktigt svullen måltid, nå grillat eller liknande. Om det handlar om det med passiv rökning så tror jag att riskerna är ganska överdrivna. Sen så anser jag att man har rätt att röka om man vill, om det stör någon så kan man ju se det som att det stör rökaren att inte få röka.

Är vi åtminstone överens om att rökarna ska betala för sig när det gäller sjukvård o allt som åker med rökningen?

Zee skrev:
Eftersom du visste att jag var grek tog jag det inte så hårt. Men det var ju värt ett försök iaf. :)

Och förresten, HUR svårt kan det faktiskt vara att sluta röka? På allvar? Är det jobbigt i 3 dagar?
De flesta som jag förstår det brukar tycka att det är riktigt jobbigt i ett halvår iallafall. Går upp i vikt och är lättirriterade.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg